Bubbeltest ; post hier bubbel-/waterige geluiden gemaakt met je synth

nou , voyager klettert wel , maar druppelt nog niet na:
 

Attachments

  • water.wav
    834,1 KB · Bekeken: 94
kreeg ook al dat gevoel, maar ja wateren is wateren

Inderdaad, ik ga daarin ook niet puristisch zijn. Stromend ochtendwater of de ééns in de 15 jaar vallende druppel pek, als het maar een vloeistofgeluidje is.

Vanavond doe ik een ghettopoging om van de studio naar internet te geraken.
 
Zo dan, straight from the seventies, een kletsnatte Elektor Formant patch! Ik draai links en rechts aan een knopje zodat we van regen naar een lekkend dak via een ondergelopen grot naar een pisstraaltje gaan. Reverb toegevoegd. De ruis is onderdeel van de patch (noise source), voor de duidelijkheid. :)
 

Attachments

  • KletsnatteFormant.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 104
nou die blaas zat ook behoorlijk vol
 
En hij zou nog veel meer kunnen wateren moest ik meer patchkabels hebben. LFO op de VCO, RFM module erbij voor de juiste accenten, ADSR naar de cutoff...
 
Komen hier nog watersynths of is al jullie hardware kortgesloten door de stortvloed uit de Formant? In dat geval ben ik niét aansprakelijk. :)
 
Zo dan, straight from the seventies, een kletsnatte Elektor Formant patch! Ik draai links en rechts aan een knopje zodat we van regen naar een lekkend dak via een ondergelopen grot naar een pisstraaltje gaan. Reverb toegevoegd. De ruis is onderdeel van de patch (noise source), voor de duidelijkheid. :)

gaaf! :okdan:
 
Komen hier nog watersynths of is al jullie hardware kortgesloten door de stortvloed uit de Formant? In dat geval ben ik niét aansprakelijk. :)

nee hoor, er staat geen "hardcore" in de thread anders was ie veel populairder
 
in de planning staat om uit mijn kersverse mini ms-20 op zn minst een traan of een zwakke blaas te toveren!
 
Back
Top