X

custom made synth dust covers

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

custom made synth dust covers

voor de man (vrouw) die alles al heeft, custom made synth dust covers

je synths in stijl stofvrij houden

born to be alive is NIET van de village people

ik heb die van de Jupiter-8 (bijgekregen bij synth)

ze zijn allesbehalve handig,te dik,te stroef en overal velcro er aan dat lekker op je lak krast elk maal je het erop of eraf neemt.

Goede raad voor collectors: mijden als de pest deze,beter de NL compucaps dan!!
    ''Don’t have the patience, and most of my hand gesticulations are with the middle finger, so not much of a future as a theremin player''

Comment

Originally posted by egres View Post
      ze zijn allesbehalve handig,te dik,te stroef en overal velcro er aan dat lekker op je lak krast elk maal je het erop of eraf neemt.
      jammer
      ik wou er net een bestellen voor mijn juno

Comment

Hoezo jammer? Hij geeft de tip dat je ze beter bij Compucaps koopt.
        Dat scheelt ten eerste 40 euro en ten tweede blijft je synth mooier.
        .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.-- .. ... .. -. - .... . .- .. .-. ..-. --- .-. -.-- --- ..- .- -. -.. -- .

(Kraftwerk-1975)

Comment

Originally posted by egres View Post
          ik heb die van de Jupiter-8 (bijgekregen bij synth)

Goede raad voor collectors: mijden als de pest deze,beter de NL compucaps dan!!

Maar ze zien er wel mooi uit.
          Analog Resistance Website
          Analog Resistance Youtube

Comment

Originally posted by CreOn View Post
            Hoezo jammer? Hij geeft de tip dat je ze beter bij Compucaps koopt.
            Dat scheelt ten eerste 40 euro en ten tweede blijft je synth mooier.
            zou toch mooi staan, passende hoezen bij je synth

tjonge dat scheelt echt een boel centen..

bedankt voor de tip egres, misschien toch maar beter deze bestellen

Comment

heb ook prima ervaring met compucaps

Comment

Ja,echt niet kopen hoor,ze zien er ook mooi uit op de foto maar als ze op de synth liggen absoluut niet (omwille omdat ze zo dik en alles behalve flexibel zijn)

en je moet maar kijken op de website,er zit vermoed ik nergens een synth onder waar ze afgebeeld staan omdat je duidelijk ziet dat het oppervlak invalt met name op JP-6 en 8 zie je het goed.

Komt nog bij dat als je ze van de synth afneemt ze niet vouwbaar zijn,je zit dan daar met een lomp stuk dat veel plaats in neemt.

Die kerels hebben het kompleet mis geslagen.
                ''Don’t have the patience, and most of my hand gesticulations are with the middle finger, so not much of a future as a theremin player''

Comment

Idd, en die van compu-cap zijn ook te customizen (uitsparingen e.d.), geef ze de maten en eventueel een tekening (2d/3d/sketchup) en ze maken het voor je.
                  3630 Compressor|Arion SOD-1|Tube MP|DT 770 Pro|DS1|GX700|ME-50|GT-6|FX57|Xboard25|Small Clone, Small Stone, Big Muff, Electric Mistress Deluxe|M8U|Compounder|UE400|Rokit RP-5|MPX1|JH-1 Jackhammer|MOTU 1224|Impact LX61|NYS-SPP-L1|Central Station|MWR-01 MetalWorker|Cubase Pro|Soft synths|Voiceworks|TH MPS

Comment

Is wel heel interessant zo'n dustcover van Compucap. Maar wat een verouderde site zeg.
                    Ik kan ook helemaal geen foto's of voorbeelden vinden van hun product op hun site.
                    Tis dat er hier positief over gepraat wordt, anders zou ik zo'n site links laten liggen.
                    Jake: "I want four fried chickens and a coke"
                    Elwood: "And some dry white toast, please."

Comment

Heb pas voor minimoog deze gekocht
                      Zeer over te spreken :
                      https://m.ebay.nl/itm/MOOG-MINIMOOG-...d=790741395026
                      "FILTER MAINTENANCE- After every 100 hours of operation apply a sine wave to the output of the FILTER to back flush the trapped overtones to unclog your filter." - (EML 101 Manual)

Comment

Handig!

Comment

Iemand ervaring met digitaldeckcovers.com of een andere toko waar ze een dust cover aanbieden voor een Microwave XT? Ik heb tot nu toe twee keer bij compucap besteld, maar levering blijft uit en krijg antwoord dat mijn bestelling niet is ontvangen...

Comment

Zojuist maar weer eens gebeld.
                            Ze zijn nu definitief gestopt helaas................
                            Dus geen Compu Caps meer

Comment

Originally posted by Gerke View Post
                              Dus geen Compu Caps meer

ik had in april nog een bestelling gedaan, niks meer van gehoord, ik zag het al aankomen

nu dus maar op zoek naar alternativen

Comment

Originally posted by dannykorrson View Post

ik had in april nog een bestelling gedaan, niks meer van gehoord, ik zag het al aankomen

nu dus maar op zoek naar alternativen
                                Ik heb nu maar besteld bij Muziker.nl . Nette prijzen en snelle levering als het goed is.

Een On-Stage KDA7061B voor mijn Roland JD-XA en een Roland KC-L voor mijn FP30.
                                Nu nog op zoek naar iets voor mijn mengpaneel en groovebox

Comment

Originally posted by Gerke View Post
                                  Dus geen Compu Caps meer
                                  FUCK
                                  Stop fooling around - Your audience is waiting.

Comment

Hee! Er zit een gat in de markt! Pak je naaimachine en ga binnenlopen!

Comment

Dat soort naaien, kaas en gegeten. Maak maar een zin
                                      Stop fooling around - Your audience is waiting.

Comment

zojuist deze video gevonden, van het weekend maar even wat stof kopen en dan zelf aan de slag.

Comment

Working...
                                        X