• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vermona Perfourmer MK2 / MKII met custom dust covver

Prijs
999 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

cmdz

Ouwe rot
Lid sinds
22 februari 2016
Berichten
529
Prachtige analoge synthesizer, zeer warm klinkende oscillatoren, en super hands on (geen menu diving). Helaas heb ik er te weinig tijd voor en prefereer ik zelf synths met keys/toetsen.

Geen beschadigingen, werkt perfect, inclusief custom made passende stofhoes. Heeft met deze stofhoes altijd in rookvrije studio gestaan (zie laatste foto), dus in perfecte conditie.

Het gaat om de versie zonder CV. nieuwprijs momenteel 1489 euro, dus doe hier je voordeel mee :-).

PM me bij interesse. Is te proberen / op te halen in Amsterdam Oud Zuid (dichtbij station), verzenden kan in overleg (verzendkosten wel voor de koper).
 

Attachments

  • IMG_3119.JPG
    IMG_3119.JPG
    355 KB · Bekeken: 101
  • IMG_1584.JPG
    IMG_1584.JPG
    232 KB · Bekeken: 77
  • IMG_3124.JPG
    IMG_3124.JPG
    241,4 KB · Bekeken: 77
  • IMG_3122.JPG
    IMG_3122.JPG
    219,9 KB · Bekeken: 85
  • IMG_2845.JPG
    IMG_2845.JPG
    225,8 KB · Bekeken: 89
Back
Top