custom made synth dust covers

dannykorrson

gebruik standaard
Lid sinds
27 juni 2017
Berichten
447
Locatie
in de alpen
voor de man (vrouw) die alles al heeft, custom made synth dust covers

je synths in stijl stofvrij houden

images
 
ik heb die van de Jupiter-8 (bijgekregen bij synth)

ze zijn allesbehalve handig,te dik,te stroef en overal velcro er aan dat lekker op je lak krast elk maal je het erop of eraf neemt.

Goede raad voor collectors: mijden als de pest deze,beter de NL compucaps dan!!
 
ze zijn allesbehalve handig,te dik,te stroef en overal velcro er aan dat lekker op je lak krast elk maal je het erop of eraf neemt.

jammer =(
ik wou er net een bestellen voor mijn juno
 
Hoezo jammer? Hij geeft de tip dat je ze beter bij Compucaps koopt.
Dat scheelt ten eerste 40 euro en ten tweede blijft je synth mooier.
 
ik heb die van de Jupiter-8 (bijgekregen bij synth)

ze zijn allesbehalve handig,te dik,te stroef en overal velcro er aan dat lekker op je lak krast elk maal je het erop of eraf neemt.

Goede raad voor collectors: mijden als de pest deze,beter de NL compucaps dan!!


Maar ze zien er wel mooi uit. 8)
 
Hoezo jammer? Hij geeft de tip dat je ze beter bij Compucaps koopt.
Dat scheelt ten eerste 40 euro en ten tweede blijft je synth mooier.

zou toch mooi staan, passende hoezen bij je synth ;)

tjonge dat scheelt echt een boel centen..

bedankt voor de tip egres, misschien toch maar beter deze bestellen :eureka:
 
Ja,echt niet kopen hoor,ze zien er ook mooi uit op de foto maar als ze op de synth liggen absoluut niet (omwille omdat ze zo dik en alles behalve flexibel zijn)

en je moet maar kijken op de website,er zit vermoed ik nergens een synth onder waar ze afgebeeld staan omdat je duidelijk ziet dat het oppervlak invalt met name op JP-6 en 8 zie je het goed.

Komt nog bij dat als je ze van de synth afneemt ze niet vouwbaar zijn,je zit dan daar met een lomp stuk dat veel plaats in neemt.

Die kerels hebben het kompleet mis geslagen.
 
Idd, en die van compu-cap zijn ook te customizen (uitsparingen e.d.), geef ze de maten en eventueel een tekening (2d/3d/sketchup) en ze maken het voor je.
 
Is wel heel interessant zo'n dustcover van Compucap. Maar wat een verouderde site zeg.
Ik kan ook helemaal geen foto's of voorbeelden vinden van hun product op hun site.
Tis dat er hier positief over gepraat wordt, anders zou ik zo'n site links laten liggen.
 
Iemand ervaring met digitaldeckcovers.com of een andere toko waar ze een dust cover aanbieden voor een Microwave XT? Ik heb tot nu toe twee keer bij compucap besteld, maar levering blijft uit en krijg antwoord dat mijn bestelling niet is ontvangen...
 
Zojuist maar weer eens gebeld.
Ze zijn nu definitief gestopt helaas................
Dus geen Compu Caps meer ;{
 
Zojuist maar weer eens gebeld.
Ze zijn nu definitief gestopt helaas................
Dus geen Compu Caps meer ;{

=(

ik had in april nog een bestelling gedaan, niks meer van gehoord, ik zag het al aankomen

nu dus maar op zoek naar alternativen
 
=(

ik had in april nog een bestelling gedaan, niks meer van gehoord, ik zag het al aankomen

nu dus maar op zoek naar alternativen

Ik heb nu maar besteld bij Muziker.nl . Nette prijzen en snelle levering als het goed is.

Een On-Stage KDA7061B voor mijn Roland JD-XA en een Roland KC-L voor mijn FP30.
Nu nog op zoek naar iets voor mijn mengpaneel en groovebox
 
zojuist deze video gevonden, van het weekend maar even wat stof kopen en dan zelf aan de slag.

 
Back
Top