Patterning

Ik heb hem ook sinds vandaag. Ik was al eerder op zoek naar een flexibele sequencer en dit is ongeveer wat ik zocht. Normaal lineair sequencen voelt als saai.. je maakt nu erg makkelijk super dynamische patterns.

Erg tof om je sequence in tegenovergestelde richting te laten spelen of die auto rotate die alles per stapjes opschuift. Ook die probability is te gek..

Je kan hem ook via wifi te gebruiken in een Network Session en zo Ableton tracks sequencen!

Ik vind dit toch wel next level sequencing..
 
Ik heb hem ook sinds vandaag. Ik was al eerder op zoek naar een flexibele sequencer en dit is ongeveer wat ik zocht. Normaal lineair sequencen voelt als saai.. je maakt nu erg makkelijk super dynamische patterns.

Erg tof om je sequence in tegenovergestelde richting te laten spelen of die auto rotate die alles per stapjes opschuift. Ook die probability is te gek..

Je kan hem ook via wifi te gebruiken in een Network Session en zo Ableton tracks sequencen!

Ik vind dit toch wel next level sequencing..

Ik doe dit ook erg vaak maar zit er in de WiFi geen lange onbruikbare latency of rekent dit programma dit uit .. 43 euro zag ik.. das ook niet niets.
 
Ai, ik heb net 2 maanden v1. AU zou cool zijn, meerdere 8 track sequencers kunnen gebruiken..

Maar goed, het kan altijd beter en het wordt dan wel onoverzichtelijker. Dat switchen met AU plugins binnen een DAW op de iPad vind ik toch niet zo.. In Beatmaker kom ik dan weer kleine bugs tegen.. Daar valt mee te werken, maar het irriteert me toch lichtjes. Zo van 'meeeeen, aan wie ligt dit nu weer. Aan de host of aan de AU synth maker...'

Ik ga eerst maar eens goed met Patterning v1 aan de slag, ik heb het eerlijk gezegd nog niet vaak gebruikt.. (ondanks dat het erg gaaf is). Moet nog even m'n draai vinden in hoe ik de gerenderde beats ga gebruiken..
 
Back
Top