zmooc - The Havana coincidence

Ik wist niet eens dat je zelf een softsynth kon bouwen als je niet bij een softsynthboer werkt. Respect man. Het deuntje is naar mijn smaak wat cheesy (werd al eerder genoemd), maar dat is wat mij betreft ondergeschikt aan het feit dat je alles zelf hebt gemaakt (behalve de PC gok ik zo).
 
Ok die lead leuk, maar gaat wel een beetje te lang door. Dan is er eindelij even respijt en krijgen we alleen de backing track te horen, en dan kickt die lead er weer onveranderd in. het nummer had zichwel wat meer kunnen ontwikkelen. Wellicht kun je nog wat verder bouwen met deze ingredienten, maar er moet denk ik wel nog extras bij.
 
Ah weer een Miepie! Erg tof hoe je dat allemaal voor elkaar hebt, respect! Wat de track zelf betreft, Ik mis denk ik nog wat glue hier en daar, de mix mag denk ik iets "compacter". Qua compositie had het misschien ook nog wat spannender gekund, het nu net teveel een herhaling van zetten. Maar de beperkingen van je eigen gemaakte software in acht genomen erg goed gedaan.
 
Eindelijk bij de Z aangekomen en alweer een leuke track! Opvallend veel opvallende inzendingen dit jaar.
De bedrieglijke eenvoud is licht verslavend, en de wat melige instrumentatie lijkt in eerste instantie ironisch maar later wordt het gewoon stoer.
Net als Vink ook twee keer gespeeld.
 
Back
Top