RD-Productions - Going On

Calculator Operator

Tel ik na 14 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Lid sinds
7 juli 2009
Berichten
739
Locatie
Waereldsjtad
Precies op tijd voor de contest blijkbaar heb ik een nummer gemaakt, en dat leek me wel de moeite waard om in te zenden voor deze contest. Lekker analoog met alleen Sub-37 en Polysix, en redelijk wat werk in sound design gestoken en aangezien alles lekker door elkaar draait was mixen een hel. Ik hoop desalniettemin dat jullie het wat vinden, en sowieso heel veel succes allemaal!

-René

 
Ik vind het knap dat je de sounds zelf maakt. Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat doet, dus daarvoor sowieso hulde! De track is voor mijn smaak wel wat cheesy. Als die solo er rond de 2 minuten inkomt, heb ik het gevoel dat ik naar de aftiteling van een Nederlandse jaren 80 TV serie zit te kijken. Ik begrijp dat er hele volksstammen zijn die sferen bij die sfeer. Helaas hoor ik daar nog niet bij :).
 
De drums kunnen missschien wel iets interessanter gemixed en ge-arrangeerd worden.
De hats worden voor mijn gevoel ook iets te druk als ze op 16en overgaan.. maar geluiden, opbouw en compositie vind ik zeer geslaagd :mega: Leuke track :)

Edit: ow.. wat ik me nog afvroeg.. wie is Dirk D.? :D
 
Laatst gewijzigd:
Je bent en blijft toch altijd een beetje die latente sfeermaker hè? :D:okdan:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw track of muziek :)

@ Rene: ah.. vandaar dus die D in je forumnaam.
 
Laatst gewijzigd:
Leuke instrumentale track!
Er zit een hoop in, vele lagen dus dat is prima zo.
Ook je mix is goed verzorgd.
Enigste waar het nog wat beter had gekund is dat het qua compositie wat meer uitgewerkt zou kunnen zijn want het is toch een wat simpele melodie waar je dan wat gauw op uitgeluisterd bent.
Het doet me wat dat betreft een beetje aan Axel F enz denken.
Aanstekelijke deun maar ook wat simpel.
Maar misschien is dat ook wel jouw ding, dat kan natuurlijk.
 
Ja, heerlijk!!! mooie sounds ook, vooral intro- bij opkomst drums moest ik wel aan Madonna denken ;-)
 
Jan hammer meets spandau ballet? maar dan in het instrumentaal :P
 
Leuke track hoor! De melodie in het refrein komt mij overigens wel heel erg bekend voor, maar dat terzijde :) succes!
 
De net-niet valsheid is expres gedaan. De pads zijn redelijk gedetuned. Op zichzelf hoor je dat niet heel erg maar met ander tracks eroverheen hoor je het wel inderdaad. Maar het was een bewuste keuze, al kan ik me goed indenken dat je het niet zo lekker vindt klinken.

Dank aan alle ander comments ook trouwens. Geen idee waar het refrein bekend van zou zijn eigenlijk...
 
Back
Top