JTPE - Kollumbus

JTPE

Hiek Suave
Lid sinds
29 juli 2006
Berichten
413
Locatie
nijmegen
Oi, waarom niet? 8)

braindancy acid breakbeat spul met 4-to-the floor kicks als bonus :) , van mijn Oelek alias opkomend bandcamp ding. Track is gemaakt met Renoise 3.1, voornamelijk sample based + een paar vsti.

Alvast goed jaar uiteinde en al die humbug!

Grts,

R
 

Attachments

  • (128 bpm) Oelek - Kollumbus.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 141
Oi, waarom niet? 8)

braindancy acid breakbeat spul met 4-to-the floor kicks als bonus :) , van mijn Oelek alias opkomend bandcamp ding. Track is gemaakt met Renoise 3.1, voornamelijk sample based + een paar vsti.

Alvast goed jaar uiteinde en al die humbug!

Grts,

R
Waarschijnlijk mijn leeftijd, maar deze beschrijving van de ingezonden track is voor mij echt adacadabra :frons:! Het nummer heeft een paar lekkere geluiden, maar het geheel blijft voor mij los zand, maar misschien komt dat door de Sambal Oelek :D.
 
Zoals ik al eens eerder gezegd heb, zijn deze stukken die hier regelmatig passeren niet echt zo voor mainstream consumptie, maar ik hoor altijd heel veel potentieel om ze in een open world game te hebben, waar je als je met je karakter 's nachts door de straten dwaalt deze dingen uit de cafetjes en discotheken hoort klinken als je voorbij rijdt :)
 
Ik vindt dit wel dik eigenlijk (echt) en snap het ook wel (ben ook gek op hete paprika's trouwens)
Persoonlijk zou ik hier nog wat aan gaan sleutelen om het net even dikker te krijgen (om een meer homogeen iets te creëren) dit in de mix (levels) en wat cutting beats invoegen. *** maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Al met al.... ik vindt dit leuk :okdan:
 
Supertof dit! Verveelt geen moment. Jammer van het abrupte eind maar ik denk dat een ieder die bekend is met Luke Vibert of The Black Dog dit wel kan hebben. Zet hem op!
 
Er zitten wel toffe geluiden in, vooral op de achtergrond. Het pakt me niet helaas... Kick staat er ook behoorlijk stevig in.
 
Back
Top