No Worries

Fijne track man :)

Succes!
 
Dit is voor het eerst dat ik een track van je hoor en het intro is zeer veelbelovend! Prachtige akkoorden die net een tikkie te hoog zijn gepitched, heerlijk! Drums en arp komen mij iets te abrupt. Misschien iets hoog uit je snare weghalen? En ergens een fill in stoppen? Of heb ik daar overheen geluisterd?

Verder klinkt ie echt heerlijk en een geweldige sfeer. Kanshebbertje wat mij betreft. :okdan:
 
Ik moet even wennen aan de basloop maar leuk gedaan. De arp is een mooie aanvulling. Een melodie ontbreekt en daardoor wordt het een zwevend geheel zonder kop en staart. Was dit ook de bedoeling?
 
Thnx voor de complimenten.

Er zit inderdaad iets te veel hoog in, en een overgangetje naar waar de drum en bass en arp er in vallen zou misschien wel mogen.

Een melodie had er ook ingekund, maar ik probeerde dat deze keer niet te doen omdat ik altijd overal melodieen in stop en nu iets wilde bouwen waarbij het geheel niet op de melodie leunt.

Ik zal nog eens kijken of ik met de tips iets kan doen.

De pads komen trouwens in het begin komen trouwens uit een Prophet 600, daarna gelayerd met nog een pad uit een Virus KC, de bubble / filtersweeps komen uit een EMS Synthi, Bass en Bells uit JP8000 en arp uit NordLead 3

thnx again! :okdan:
 
Hey dit klinkt best ok.. De beat etc kickt er wel wat plotseling in, maar eigenlijk werkt het wel. Mooie belletjes ook.. leker trippy geheel eigenlijk.

persoonlijj zou ik er wel iets meer mee gaan doen.. het klinkt mij meer als een backing track. Er kan zo zang in of zo bv, of iets anders wat je meeneemt in het nummer.. bedenk het maar :) En dan mag het ook wat langer van mij.
 
wauw, heerlijk, ik vind het net leuk dat de drums zo abrut invallen, dat verrassingseffect moet je behouden!
Al zou ik de kick misschien net wat meer compressen om hem iets afgeronder te maken en idd wat hoog uit je snare halen...

Ik kan er zeker van genieten, dikke sound ook.
Waarmee heb je de track gemaakt?
 
Thnx voor de complimenten.

Er zit inderdaad iets te veel hoog in, en een overgangetje naar waar de drum en bass en arp er in vallen zou misschien wel mogen.

Een melodie had er ook ingekund, maar ik probeerde dat deze keer niet te doen omdat ik altijd overal melodieen in stop en nu iets wilde bouwen waarbij het geheel niet op de melodie leunt.

Ik zal nog eens kijken of ik met de tips iets kan doen.

De pads komen trouwens in het begin komen trouwens uit een Prophet 600, daarna gelayerd met nog een pad uit een Virus KC, de bubble / filtersweeps komen uit een EMS Synthi, Bass en Bells uit JP8000 en arp uit NordLead 3

thnx again! :okdan:

Hey dit klinkt best ok.. De beat etc kickt er wel wat plotseling in, maar eigenlijk werkt het wel. Mooie belletjes ook.. leker trippy geheel eigenlijk.

persoonlijj zou ik er wel iets meer mee gaan doen.. het klinkt mij meer als een backing track. Er kan zo zang in of zo bv, of iets anders wat je meeneemt in het nummer.. bedenk het maar :) En dan mag het ook wat langer van mij.


ah zo, had ik even gemist...;)
 
Mooie track! De plotse inval van de drums vind ik ook wel o.k. hoor.
Enige minpunt vind ik de baslijn, die is toch echt iets te cheesy; een melodische baslijn zou m.i. het nummer echt af maken.
 
Back
Top