Gloomy - No, I'm Moving On (Genre?)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.129
Locatie
België


114 BPM, niet wat jullie van me gewend zijn.

Hoop dat jullie het goed vinden,

Wat is het genre eigenlijk?

Thanks,

Gloomy
 
Electronic jazz misschien? Wat ik wel mooi vind van jou is dat je helemaal doet waar je zelf zin in hebt. Komt als mij over als het hebben van veel vrijheid in dat wat je doet. Vind de track ook zeker goed gedaan.

Electronic jazz, dank je wel. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gloomer maakt Jazz :)

Ja, en ik heb ook veel tijd + ik ben al van 2004 van jullie aan't leren <3

Gloomy
 
er komt wel veel variatie uit jou handen, heerlijk aan het experimenteren, of niet?.

Lekker bezig in elk geval. je zit blijkbaar in een behoorlijk productieve streak! keep it coming!
 
Ik moest ff denken wat ik er van moest vinden... en hoe langer ik er naar luister, hoe vetter ik m vind. Het schuurt een beetje, het is wat vreemd en onbekend. Maar net als een goede cd groeit ie op me.
 
er komt wel veel variatie uit jou handen, heerlijk aan het experimenteren, of niet?.

Lekker bezig in elk geval. je zit blijkbaar in een behoorlijk productieve streak! keep it coming!

Ja, toch wel :)
Leuk toch, experimenteren.
Alles wat jullie kunnen, bij elkaar gebracht... simpel.
Thanks maatjen!

Gloomy
 
Ik moest ff denken wat ik er van moest vinden... en hoe langer ik er naar luister, hoe vetter ik m vind. Het schuurt een beetje, het is wat vreemd en onbekend. Maar net als een goede cd groeit ie op me.

Ooooh, dat is fijn om te lezen. Ja, Gloomy zijn muziek is altijd vrij "bizar" geweest. Geniet ervan zou ik zeggen. Thanks man!

Gloomy
 
Dit is een fijne track, jazzy electronica maar voordat elektronische muziek uitbalanceerde in min of meer vaste genres. Experimenteel van geest, dus.
 
Back
Top