Snoet & Smoel ft Hiltje - As We Go

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
3.931
Locatie
Leeuwarden
Inzending van mij en mijn kompaan in samenwerking met een lokale zangeres. :)
 

Attachments

  • Snoet & Smoel ft Hiltje - As We Go.mp3
    7 MB · Bekeken: 132
Heerrlijke track, wat een vocals!
krijgt zeker een stem straks!

Als ik één dingetje mag zeggen, de percussie in de track in de break (eigenlijk de heel track, maar daar het meest evditent) is IMHO te breed, met m'n ogen dicht hoor ik 2x toms i.p.v 1x in een grote ruimte,
voor de stemmen vind ik dat wel mooi, voor de percussie te artificieel. Maar da's mierneuken.
 
Laatst gewijzigd:
Die lokale zangeres mag je koesteren, zou mening producer een sessie mee willen doen, pas maar op dat Tiesto der niet wegkaapt!
 
Zo zie je maar dat een track met goede zang erbij meteen een streepje voor heeft. Goed werk!

Ik zou de contest 2013 dan ook opsplitsen in 2 delen.
Met en zonder vocals. Vocals hebben idd steeds een meerwaarde.
Deze is daar alvast een bewijs van.
 
Verdorie, juist nu we eens een keer zo ons best hebben gedaan op de vocals plus dat we het gezamenlijk gecomponeerd hebben... :D
Gewoon niet op die vocalen letten en lekker focussen op de synths: Juno-60 voor lead/pads/arp, Yamaha CS5 voor bas en een eurorackmodular voor de drones/bridge. :engel:
 
goede productie en vocals hebben IDD een meerwaarde voor het grote publiek
 
lekker hoor..... nummer wordt wel voornamelijk gedragen door de zangeres, maar wel een heel lekkere stem
 
Heel fijn! en fraaie vocals, wel iets te veel reverb op de vocals misschien?
 
Lekker nummer hoor :) Enig puntje van kritiek is dat de mix een beetje blurry is, in mijn optiek.. ik zou er een beetje meer in your face basje in gooien. Het klinkt nu voornamelijk als (goede!) drums met een pad en zang.
 
Back
Top