PabloDeMode - Time Machine

Het komt vooral omdat ik wat delays aan het uitproberen ben op je stem en ik moest toen meteen denken aan hun meer ambient achtige werk zoals "I'm a Big Sister, and I'm a Girl, and I'm a Princess, and This Is My Horse".

Ik ga ff op youtube zoeken...
 
Leuke, expirimentele sound. Zou best door een obscure band in de early 80s gemaakt kunnen zijn :D
 
Leuke, expirimentele sound. Zou best door een obscure band in de early 80s gemaakt kunnen zijn :D

De dag dat ik dit nummer heb "ontworpen" luisteerde ik het eerste Ultravox album, was helemaal weg van de geluiden en viel in slaap op mijn bank. Een paar uurtjes later werd ik wakker en voelde wat raar... Dan meteen naar de compu gegaan op zoek naar geluiden, etc... Zo is het begonnen 8)
 
Cool, zit zeker wel een Vienna feel in ja!
 
Doet mij ook wat denken aan het genre pinkfloyd van The wall & division-bell albums.

... en de rest maar samples en loops plakken met gekochte vocalen,... en dan doe jij dit.

Klasse, .. een stemming ... een ingeving... de micro nemen en improviseren op kale klanken,.. ik weet niet hou oud je bent, maar ik zou zo zeggen "goe bezig".
 
Doet mij ook wat denken aan het genre pinkfloyd van The wall & division-bell albums.

... en de rest maar samples en loops plakken met gekochte vocalen,... en dan doe jij dit.

Klasse, .. een stemming ... een ingeving... de micro nemen en improviseren op kale klanken,.. ik weet niet hou oud je bent, maar ik zou zo zeggen "goe bezig".

Bedankt voor het leuke commentaar...

Hoe jong ik ben? Misschien kun jij dat inschatten d.m.v. mijn avatar :P

O ja, de vocals zijn de mijne, maar deze kunnen beter worden (zelfkritiek)
 
Back
Top