Phoscyon - Tb-303 Vsti

phoscyon.jpg


PHOSCYON is virtual instrument (VSTi) emulating sound of well known synthesizer. It has many features expanding capabilities of the original synth.
Its very characteristic sound is in many cases indispensable and even more advanced synthesizers like famous Moog's synths can't sound like that.



We've maked this synthesizer mostly for musicians creating modern electronic music and music derived from techno like: acid, house, drum'n'base, or ambient.

http://www.d16.pl/
 
die demo's zijn vet idd, maar ik geloof nooit dat dat enkel dit synthje was!
zeker andere synths en efx gebruikt.
maar goed, het blijft vet :)
 
Origineel geplaatst door sander
Vindt je?? Ik vindt het typisch voorbeelden van hoe je een 303 niet moet gebruiken.
En ze laten niet het orginele geluid horen. Of er zit mega distorion over of reverb, etc.
Ja zo hoor je natuurlijk niet of de emulatie echt zo goed is.
MOET?? niks moet!
Maar als het klopt wat je zegt dan hoeven we ons dus helemaal niet druk te maken om het geluid van dat ding!
Gewoon distortion en reverb erover en alles lijkt op een 303!
Was alles maar zo makkelijk! ;{
 
Ik snap nog steeds niet dat iedereen zich zo druk moet maken over een 303,
er is echt wel beter spul te krijgen.
Die zogenaamde typische sound kun je uit tig synths krijgen.
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Klank is goed.De interface vind ik niet zo fantastisch (zwak uitgedrukt). ;)
exact! ...dat die softwarekneuzen nou niet eens een keer aan een goede intergezicht denken i.p.v. altijd weer die geile plaatjes die op het echte spul moeten lijken... de echte 303 is al zo kut te proggen, laat staan deze zachte clown met nog meer functies...
 
huh?

huh?

Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb uit goede bron vernomen dat hij veel beter dan de echte klinkt.

Hoewel ik absoluuit geen fan ben van betreffend apparaat, noch van de al jaren overroepen eigenschappen en klank is deze bewering helemaal te gek.

Alles wat afwijkt van de orginele klank kan toch nooit als "beter" worden bestempeld ?

Een kleinigheidje compressie en wat exciter - ook al is dat via software - doet de niets vermoedende
koper geloven dat ie beter klinkt...

Origineel geplaatst door faab
Ik snap nog steeds niet dat iedereen zich zo druk moet maken over een 303,
er is echt wel beter spul te krijgen.

Precies.

En toen kwam er een varkentje met een lange snuit, en het verhaaltje was uit...
 
Re: huh?

Re: huh?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Hoewel ik absoluuit geen fan ben van betreffend apparaat, noch van de al jaren overroepen eigenschappen en klank is deze bewering helemaal te gek.

Alles wat afwijkt van de orginele klank kan toch nooit als "beter" worden bestempeld ?


humor blijft een lastige zaak...
 
Origineel geplaatst door nick nova
Misschien moeten we de vraag : 'Wat is humor?' in de beginFAQ van het forum zetten?

Of moet dit in de forumfeedback-sectie?

Daarvoor Nick, dienen de smileys.

Uit enkelvoudige citaten is het vaak moeilijk op te maken dat iets homuristisch is bedoeld...:frons:
 
ik wil alleen maar weten of die van audiorealism of deze nieuwe de betere keus is, want een van de twee wilde ik gaan aanschaffen
 
Origineel geplaatst door christopher
Sander:
Vindt je?? Ik vindt het typisch voorbeelden van hoe je een 303 niet moet gebruiken.
En ze laten niet het orginele geluid horen. Of er zit mega distorion over of reverb, etc.
Ja zo hoor je natuurlijk niet of de emulatie echt zo goed is.


Hoezo dan??
Hoe MOET ik dan een tb303 gebruiken?

Je moet hem laten zingen en swingen... Niet laten schreeuwen als een gekeeld varken ! ;)
 
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Daarvoor Nick, dienen de smileys.

Uit enkelvoudige citaten is het vaak moeilijk op te maken dat iets homuristisch is bedoeld...:frons:

Haha, wat een kul.. In colums in kranten staan toch ook geen smileys gedrukt als een columnist een grap wil maken?

haha.. Dat je van sommige opmerkingen de humor niet inziet is een gebrek.

R
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Alweer een 303-emulatie?
Die van Audiorealisme zou toch al de beste zijn?
Kai Tracid beweert zelf deze te gebruiken!



Maak eens wat nieuws beste sofwarebouwers, of emuleer iets wat nog niet met succes geëmuleert is! :eureka:

Audiorealism is leuk,maar haalt het niet bij een echte,laat dat eens duidelijk zijn.
en wie is kai tracid?
 
kai tracid is een bekende duitse producer als ik me niet vergis,
hij was een van de eerste producers die battery gebruikte in z'n platen (zegt native-instruments.....)
 
Origineel geplaatst door christopher
Sander:
Vindt je?? Ik vindt het typisch voorbeelden van hoe je een 303 niet moet gebruiken.
En ze laten niet het orginele geluid horen. Of er zit mega distorion over of reverb, etc.
Ja zo hoor je natuurlijk niet of de emulatie echt zo goed is.


Hoezo dan??
Hoe MOET ik dan een tb303 gebruiken?

Nou gewoon zoals sander! mono en zonder enige vorm van effect....saai dus....:D
 
Back
Top