Kennismakingsfilmpje

NGNS

Ingeburgerd
Lid sinds
21 december 2018
Berichten
69
Locatie
Solms
Hallo iedereen, vorig jaar te laat lid geworden om met de contest mee te mogen doen. Dit jaar was ik niet actief en dan vandaag een dag te laat met mijn inzending. Helaas. Dan als kennismaking hier een filmpje van mijn collega met muziek die ik met een ander lid van dit forum heb gemaakt. Volgend jaar wat vroeger een stukje inzenden en nu de inzendingen gaan luisteren. Ik ben benieuwd.

https://www.youtube.com/watch?v=qFac8NfIsSY&feature=youtu.be
 
Welkom. Het valt misschien niet mee om boven het geweld van de contest uit te komen maar tussen alle inzendingen heb ik toch jouw post met de link naar het filmpje tegen gekomen. Heerlijke muziek (zeker mijn meug) op een mooi en rustgevend filmpje.

Ik hoop dat je meer van dit werk zal maken en dit met ons wil delen :okdan:

:doei:

Danny
 
Hi Rolf, lekker muziekje en mooi filmpje. hoor ik daar een analoge poly ? OB6 of iets van DSI ? Klinkt wel lekker zeg.
 
Hi flyweight, bedankt voor je reactie. Dit stukje is tijdens een korte vakantie onstaan. We hadden dus niet veel materiaal ter beschikking. O.a. een Novation Peak, Arturia CS80, virtual synths van de computer. Maar weg van huis samen muziek maken is wel tof.

En ook Danny bedankt voor je mooie reactie. We gaan er aan werken :doei:

Groeten, André (Rolf is de camera man :))
 
Back
Top