Hallo allemaal

ArganDeRacour

2 Many Synths
Lid sinds
3 november 2019
Berichten
71
Locatie
Schijndel
Hoi, Arjan is de naam. Sinds een klein jaartje aan het synthen met vrienden. Begonnen met volca's maar inmiddels een Roland Tr 8, volca fm, wersi bass synth en Behringer Neutron. Eigenlijk hobby gitarist, maar dit is heerlijk.

Daarnaast hebben we op kantoor een lasersnijder staan en maak ik ook eiken kistjes en zijpanelen voor synths. De mogelijkheden zijn eindeloos. Misschien nog net iets minder verslavend als muziek maken :-)
 
Welkom! Dat soort dingen zelf kunnen maken is een handige vaardigheid. Een houtbewerkingscursus staat bij mij ook nog wel op mijn bucketlist... ;)
 
Hey hallo wees welkom.
drop ook is een creatie in de tracks sectie als je wat feedback kan gebruiken :)

gr Tim
 
Hoi, Arjan is de naam. Sinds een klein jaartje aan het synthen met vrienden. Begonnen met volca's maar inmiddels een Roland Tr 8, volca fm, wersi bass synth en Behringer Neutron. Eigenlijk hobby gitarist, maar dit is heerlijk.

Daarnaast hebben we op kantoor een lasersnijder staan en maak ik ook eiken kistjes en zijpanelen voor synths. De mogelijkheden zijn eindeloos. Misschien nog net iets minder verslavend als muziek maken :-)

Ik zeg: goedkope toys scoren en circuitbenden maar :okdan::okdan::okdan:

Niets zo leuk als je eigen gear maken.
 
Welkom ! Synthen met vrienden ... alleen dat zinnetje klinkt al zo mooi... Ik kan niet wachten op wat tracks, en je bent al aardig op weg zoals zovelen hier een totaal overschot aan te gekke apparatuur te verzamelen :) Veel plezier daarmee en op het forum !
 
Back
Top