X

Aangenaam kennis te maken

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Aangenaam kennis te maken

Tja, ik ben Wout Blommers en woon in Den Haag; geboren op 3 oktober 1951 en verdien de kost met het lesgeven van kindertjes in de basisschool, vooral muziek, natuurlijk. In de zestiger en zeventiger jaren flink wat oorbeschadigingen opgelopen met een popgroepje en een lange tijd bezig in de experimentele en electronische muziek. Ook heb ik de opleiding fotografische vormgeving aan de Koninklijke Akademie gedaan.
    Naast een computer en zo'n beetje het hele Clavia programma mag ik me gelukkig prijzen de collectie electronische muziekinstrumenten van het Gemeentemuseum Den Haag te mogen beheren. Een Arp 2600 zet ik zo nu en dan even aan, anders gaat de conditie snel achteruit, en waarom dan ook niet even spelen? Het grote Moog systeem ben ik momenteel aan het onderzoeken mbt een komende restauratie. De MiniMoog werkt perfect...
    De collectie is in principe openbaar, maar helaas niet opgesteld in het museum, maar een afspraak is zo gemaakt en dan kan er ook gespeeld worden. (sample-en nog niet, helaas)
    Een kijkje op de laatste speeldag (NordModular) is te zien op:
    http://home.wanadoo.nl/blommoo/NMDay2001.htm
    en vergeet niet op de link 'more pictures' te drukken.

Wout

goedzo !

van harte welkom wout !

Comment

Zeer goed

Kijk dat is mooi meegenomen er zitten ontzettend veel vintage mensen op dit board die graag even dat museum zouden willen bezoeken.

Comment

welkom

Comment

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
          welkom
          Verslapen? :confused:

Comment

Comment

hoi wout

Comment

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
                welkom
                winterslaapje van 3 jaar gehouden?

http://www.o-man.nl - Techtrance - Hardstyle - Jump - Harddance

Comment

There is this theory about the Moebius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop, where times becomes a loop, where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,where time becomes a loop, where times becomes a loop,...............................
                  Legal Notice
                  This transmission (including any attachments) is intended solely for the use of the addressee(s) and may contain confidential information including trade secrets which are privileged, confidential, exempt from disclosure under applicable law and/or subject to copyright. If you are not an intended recipient, any use, disclosure, distribution, reproduction, review or copying (either whole or partial) is unauthorized and may be unlawful. This text is susceptible to alteration and their integrity cannot be guaranteed. Dekzster and/or any of its subsidiaries shall not be liable for this text if modified or falsified. Thank you.

Comment

Origineel geplaatst door Fatar
                    hoi wout
                    je bent een dag te laat Fatar ...

Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag

Comment

nou dan ik ook maar..

welkom wout!!
                      Hardware:
                      Yamaha RS7000, Yamaha Rm1X,
                      Korg KAOSSPAD 2, Access Virus B
                      LEM CLX2 compressor,limiter, expander,
                      behringher 1204 pro,
                      Alesis M1 active mkII

Software:
                      Fruity loops 7
                      nuendo

Comment

Welkom Wout!
                        Tja, als iedereen terug in de tijd gaat, doe ik toch gezellig mee!
                        onderstaande ruimte is gereserveerd voor het opzichtig geuren met middelen voor produceren :
                        Mijn dikke vette patserige studio! Niet jaloers worden hè!

Comment

Ja, maar een van de dingen die je op Schopdag juist -niet- hoefde te doen was een draad omhoog trappen in "Nieuwe Leden". Onder het motto : "Lezen is ook een vak" : https://www.synthforum.nl/forums/cal...&day=2004-5-26
                          For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Ik was er toen nog niet maar omdat ik geschiedenis zo leuk vind: Welkom
                            Gear list: 2x Alesis Monitor 1 Active MK2,Cubase SX 3,Evolution MK-425c,Korg MS-2000r, Roland TR-909,Roland Juno 106,Soundcraft Spirit Studio 24/8,Lexicon effecten bak,E-MU 1212m,Een hoop VST's

Comment

Working...
                            X