Je laatste 3 aankopen??

Hele mooie set! Heb je het al binnen? De Pro-x gaat je echt verrassen kwa mogelijkheden en sound. En uiteraard heel goed te gebruiken met de Taiga! Top hoor veel plezier ermee
 
- Elta Music QVJ (nou ja, cadeautje van Arseniy :D )
- Weer een teringberg kabels. Houdt dat dan nooit eens op? ๐Ÿคฏ
- Elta Music PF3 Polyvoks multimode stereo filter
 
Mooie combi!
Ik ben heel benieuwd. Was een beetje een mazzeltje om ze beiden tegelijk te kunnen kopen.
Vanmiddag in het rack gehangen, van de week eens goed uittesten. Volgende week deadline voor een mix dus ze kunnen er nog net in ;)
 
Ik ben heel benieuwd. Was een beetje een mazzeltje om ze beiden tegelijk te kunnen kopen.
Vanmiddag in het rack gehangen, van de week eens goed uittesten. Volgende week deadline voor een mix dus ze kunnen er nog net in ;)
Ah komt mooi uit dan. Fusion is bij mij redelijk set and forget.
 
Ja, erg leuke plugin en leuk geprijsd ook (had nog wat virtual cash bij Plugin Boutique dus kostte me uiteindelijk maar een tientje ofzo).
 
Hoe bevalt de MPC keys 37?
Ik vind hem echt fantastisch, maar ik moet zeggen dat dit pas mijn eerste MPC is.. Jura er ook opgezet.( Gratis bij aanschaf).
Ben nog steeds bezig om dingen te ontdekken, lijkt wel of zo'n MPC eindeloze opties heeft in alles wat je doet.
 
Ik vind hem echt fantastisch, maar ik moet zeggen dat dit pas mijn eerste MPC is.. Jura er ook opgezet.( Gratis bij aanschaf).
Ben nog steeds bezig om dingen te ontdekken, lijkt wel of zo'n MPC eindeloze opties heeft in alles wat je doet.
Ik heb de MPC One en die vind ik geweldig, gebruik de DAW alleen nog maar om af te mixen, en de form factor van de MPC Keys is wel heel tof. Als hij een andere kleur was dan had ik hem waarschijnlijk al aangeschaft ๐Ÿ˜‰. GAS is er wel
 
  • Beest van een nieuwe PC (i9-14900, RTX4090, ROG strix Mobo, 64Gb DDR5, etc)
  • Logitech G915TKL voor wat meer bureau real-estate
  • Pocket analogue met nanoloop synth er op.

Hele (veel te) dure maand, nu weer paar maandjes sparen voor de volgende impuls-burst.
 
Back
Top