Je laatste 3 aankopen??

Strezov Sampling Jade Evolutions -> binnenkort lekker uitproberen, ff een andere geluidswereld (verre oosten/China), best duur maar kon het niet weerstaan na wat demo's te hebben gehoord, super sfeervol

Werkelijk prachtige library, niet voor losse instrumenten maar om allerlei performance samples met elkaar te blenden (X/Y pad) om snel iets super sfeervols, bewegends en drone achtigs neer te zetten.
Het fijne aan deze library is dat je heel snel een mooie basis hebt. Het potentieel is vervolgens natuurlijk eindeloos als je het rendered en verder bewerkt met andere synths en effecten.
Wel duur (€ 300) maar toch dikke aanrader voor cinematic en ambient muziek met chinese/oosterse invloeden.
 
Bij mij is het hout een beetje gehavend.
Zal wel eens nieuw hout voorzien, das geen probleem.
 
Dus geen Kate Moss. Hooguit Cher. Zag er vroeger leuk uit, maar ze hebben er nieuwe gevels aan moeten zetten om het een beetje presentabel te houden. 8o) :P
 
Sonnox Transmod
TAL-Pha
Minimal Audio Hybrid Filter
 
Eurocrack

Waldorf NW1
Make Noise Rosie
Patching Panda Flipanda
 
Laatst gewijzigd:
- Alicia's Keys sample library
- Clyde Stubblefield "the Funky Drummer" sample library
- 3 Miljard gratis bonus samplepacks van Plugin Boutique en Yurt Rock
- 2 hectare nepklimop van Ali voor meer plastic natuur en de juiste hipster YouTube look in de studio
- Mini macro keyboard van Ali voor transport controls
- Papierklemmen van Ali als alternatieve bedrading op de Ornament-8
 
Ali zei je??
Die klemmen die ik heb besteld moeten stroom geleiden maar werden aangeprezen als RVS. Gelukkig las ik in de reviews dat het geen RVS is maar ordinair sheet metal en dat sommige mensen zelfs roestende exemplaren hadden ontvangen. Precies wat ik nodig heb dus! 👍
 
Roland Alpha Juno 2
Dtronics DT-300 V2
10 Cordial Jack cables

Saws & Hoovers MFers!
Hier nu de alpha juno1 staan om te checken of ik hem wil kopen. Tis al snel een paar uur later met patches laden en hoovers spelen hehe. Die DT-300, die kan je niet automaten via een sequencer toch? Heb zelf de DT-800 voor de jx8p, daar kan het niet bij. Wel nodig om lekker te kunnen werken met de synth :)
 
Geen idee of ze te automaten zijn. Maar functies zijn hetzelfde van de Juno. Als die wel te sturen zijn, heb je wat je wilt. (Ik automate zelden, moet ik vaker doen.)
 
Moog 2e 60hp case
Moog 2 tier rack
Behringer neutron met faceplate black gold.

Screenshot 2024-02-29 at 21.51.56.png
 
Back
Top