Je laatste 3 aankopen??

Yamaha FGDP-50 Finger Drum Pad


Feel free om je ervaringen te delen in dit draadje. :)


 
Een qwerty ps/2 toetsenbord voor de Emulator.

Een sennheiser 9v adapter voor de fx pedalen.

Een tweede mixer om te daisy chainen.
 
Elka Drummer One
haal morgen nog wat meubelspul op

dat is 2, geloof me, t volstaat. $$$$
 
Feel free om je ervaringen te delen in dit draadje. :)

Doen ik!
 
- Koala Sampler / Samurai Edition / Mixer (iOS)
- Philips® Hue™ shizzle voor de studio
- Verloopkabeltje om iPhone 15 Pro Max op SP-404 MK2 aan te sluiten
 
  • Beest van een nieuwe PC (i9-14900, RTX4090, ROG strix Mobo, 64Gb DDR5, etc)

Nice, dit staat bij mij ook op de planning, met precies dezelfde specs.
En als er in de tussentijd nog een betere Intel CPU komt, koop ik die. Ik wil gewoon zo min mogelijk gezeik meer hebben met CPU spikes en overloads door te veel of te zware plugins. En ook een beetje gamen af en toe. :) Huidige PC is uit 2018 dus wordt wel tijd. Deze keer gooi ik er serieus geld tegenaan, zodat ik weer jaren vooruit kan, ik reken op 3 tot 4k.
 
Laatst gewijzigd:
Nice, dit staat bij mij ook op de planning, met precies dezelfde specs.
En als er in de tussentijd nog een betere Intel CPU komt, koop ik die. Ik wil gewoon zo min mogelijk gezeik meer hebben met CPU spikes en overloads door te veel of te zware plugins. En ook een beetje gamen af en toe. :) Huidige PC is uit 2018 dus wordt wel tijd. Deze keer gooi ik er serieus geld tegenaan, zodat ik weer jaren vooruit kan, ik reken op 3 tot 4k.
leuk, altijd leuk een nieuwe PC.
Ik heb m voornamelijk met gamen in het achterhoofd inelkaar gestoken met het idee dat als ie de nieuwste games probleemloos draait dat dan de muziek vast ook geen probleem is.
(dragon Dogma 2 volle bak op 4k, 60 fps no problem ondanks verschrikkelijke performance reviews in de 1e week.... gewoon brute-forcen die hap hahaha)
Beetje extra memory voor de muziek wel. 64Gb is wellicht zelfs daar overkill voor, maar ik was toch bezig :D :D
 
Mijn eerste 3 aankopen :

Atari 1040STfm
Roland D10
AKAI S700
 
Laatst gewijzigd:
Weten jullie de eerste 3 aankopen nog?🤔
dat hangt er vanaf van wat telt. Indien je t echt wil weten, en ik niet tel wat ik kreeg maar echt kocht, is t een Boss Dr 220, een jaren later Sp202 dr sample en een MC303 - ik heb de sp202 nog steeds.
Uiteraard tel ik geen DJ spul mee want dat boeit hier niemand, en was nog daarvoor. Late 80's
 
mijn eerste aankopen qua muziek/synth: Roland R70, Roland E70 ik was toen 16 a 17 jaar ;)
 
Mijn eerste aankoop was een Hondo II H308A spaanse gitaar. 125 gulden, september 1978. Ik heb 'm nog.
Een jaartje later een Dynacord Bass King -T bas versterker (heb ik nog) + merkloze basgitaar (heb ik nog, minus de frets) en een speakerbox (later opgeblazen).
 
Weten jullie de eerste 3 aankopen nog?🤔
Uhh..

D-50
E-56 (keyboard)
Squir electrisch gitaar set (incl. versterkertje)
 
Eerste muziek gerelateerde aankopen: Roland E-35 keyboard, een PC met Intel Pentium 60 (voor trackers!) en van die verzamel CDtjes met allemaal troep erop; waaronder tracker muziek (voor de samples die erin zaten).
 
Weten jullie je eerste 3 plaatjes nog?

Ikke:
Papa don't preach - Madonna (ik was 12 hé), ik heb n kwartier zitten twijfelen tussen dat en Queen - Radio Gaga
Full Metal Jacket - soundtrack
Boys - Sabrina (ik vond ze maar een schele doos maar je gelooft me toch niet)
er was nog en singletje die dag maar 't ontglipt me. ik denk MARRS pump up the volume

Dus samples, samples en italo. Ok en dikke toeters. Ben nog niets veel verandert, heb t niet meer voor dikke toeters, op deze leeftijd hangen die toch te laag
 
Back
Top