Ik ga een weekje op vakantie en neem mee...

Ja idd zit ik in een kleermaker zit.
Het is niet heel comfortabel dus het is idd deels yoga.

Maar goed als ik meerdere uren gitaar speel is ook deels yoga.
Zit zo nu en dan wel eens op de grond en wissel dan af.
 
Ik kan slecht op de grond zitten, mijn vrouw houdt dat makkelijk uren vol. Ik ben gebouwd voor stoelen zitten en staan geloof ik. Soms best onhandig, zoals bij festivals of andere dingen waar je soms lang moet wachten zonder zitplaatsen.
 
Laatst gewijzigd:
Deze, kan je in je rugzak stoppen als je weer gaat lopen, of staan. Helaas heeft ie geen bierhouder. Maarja, die moet je dan zelf maar vasthouden. :D
31LzVqjUlzL._SL500_-544071726.jpg
 
Hola.
Eerdaags even weg
en zonder muziek.
Maar even geestelijk opladen.
En thuis weer verder
om de indrukken te verwerken naar muziek.
Groeten van andreos.
 
Zo'n vissersstoel met bekerhouder heb ik hier ook, de mijne kan echt niet mee in een rugzak.

Heb hetzelfde probleem als @Nap , moet ergens op zitten. Ik gebruik soms zo'n veldkruk, dat is al een stuk beter. Die kan wel mee in een rugzak.

veldkruk_.jpg
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik heb zelf deze voor de minimalistische vakanties en uitstapjes, maar dan in het groen.

Je kan hem ook makkelijk om je schouder hangen, maar in een rugzak stoppen gaat niet lukken, in ieder geval steekt ie dan flink uit en hou je dan bijna geen ruimte meer over. Daarom heb ik die eerste, klein maar fijn zeg maar, je hebt in ieder geval rugsteun, wat eigenlijk het belangrijkst is.

Volgens mij heb je ook nog wel een soort van stoeltjes waarbij je op de grond zit maar wel rugsteun hebt, heb even zo gauw geen voorbeeld, maar met eventuele natte grond is dat het toch ook weer niet helemaal.

c870x524-422411122.jpg
 
Back
Top