Trappist in de koelkast?

20240203_214445.jpg
 
Haha - zou met al die proeverijen haast gaan denken aan een Bier Appreciatie Contest. ;)
 
Ja, had eerder verwacht dat er wat van Bavaria zou overblijven. Maar heb je nog mooi een Rochefort staan, dat dan wel.
 
Geen idee, tussen moment van aanschaf zat een week of drie :D ik zal zo eens kijken of ik iets op de labels kan vinden.
De ene gebruikt de uiterste houdbaarheidsdatum, de andere de productie datum.
Er zit, dacht ik, 3 jaar verschil tussen.

Ik heb er nog een paar, zal morgen of zo ff foto van maken.
 
Helaas, ze zijn al opgeslokt door de hongere muil van de statiegeldautomaat. Het zal voor eeuwig een raadsel blijven ben ik bang. Des te beter excuus om het experiment in de toekomst nog een keer over te doen. Ben wel bang dat ik voortaan eerst ga kijken voor Westvleteren en daarna pas Sint Bernardus (tenzij ik te lui ben om naar de speciaalzaak te lopen en gewoon een lekker biertje van de AH wil). Maar voor €5 per flesje vind ik het nog net binnen het betamelijke aangezien het toch niet volume-drinken is.
 
De eerste van het trio is er gisteravond aan gegaan. Westvleteren Blond: lekker, maar verder niet buitengewoon of opzienbarend. Het geld niet waard naar mijn mening, meer dan genoeg concurrentie op hetzelfde niveau voor minder dan de helft van de prijs.
 
Back
Top