Roland S760 video output problemen

benjaminb

Stamgast
Lid sinds
15 november 2005
Berichten
250
Beste,

Ik heb net een S760 aangeschaft met de video module in. Er zat een HDMI converter bij, echter is het beeld enorm slecht. Namelijk onscherp en ze bibberen een beetje.
Ik hoop dat het de converter is van s-video naar HDMI. Maar alle advies is welkom.
 
ohja, ook kan ik floppy's lezen maar niet schrijven. Formatteren lukt maar schrijven geeft telkens een error. Zit ik met een floppy drive die het begeven heeft ?
 
De kans is zeer groot dat het door de converter komt
Welk model van converter?
Wat zijn zijn specs?
Kan die upscalen?
 
ohja, ook kan ik floppy's lezen maar niet schrijven. Formatteren lukt maar schrijven geeft telkens een error. Zit ik met een floppy drive die het begeven heeft ?
De write lock staat toch toevallig niet aan of indien een floppy en geen floppy disk die notch op de zijkant
 
write lock staat niet op voor de floppy. Heb ondertussen 3 schermen en verschillende HDMI kabels geprobeerd. Ik vermoed dus momenteel dat het aan de cheapo converter ligt van 15$ pal of ntsc maakt geen verschil. Alvorens nieuwe converter te kopen ga ik eerst is proberen met zo'n SCART plug op mijn tv waar composiet op zit. Als dit beeld scherp en ok is dan weten we 100% dat het aan de converter ligt.
 
Back
Top