De grote UAD draad

Jammer, ik heb de mijne (UAD-1e) er gisteravond bij geprikt na wat puzzelen met de andere kaarten in mn pctje :D Nou issie ook wel echt vol.
 
Komen die vouchers als fysieke vouchers, of komen ze softwarematig mee?
Ik heb de onaangebroken verpakking namelijk net binnen, en daarop staat niets aangegeven van die E 150,- aan vouchers en heb verder niets ontvangen in de doos.
 
Laatst gewijzigd:
Gefeliciteerd met je aankoop ;)

Die vouchers zitten gekoppeld aan je UAD-account. Als je je Hardware registreerd komen die vouchers er automatisch bij, je serie nummer is gekoppeld aan het soort pakket dat je hebt gekocht namelijk
 
Bleh. Wilde nog een 2e bestellen aangezien ik toch 50 dollar bij moest leggen voor de plugin die ik wilde. (Dan net zo goed een 2e kaart voor 100 + voucher).

Maar hij is uitverkocht, helaas. De pci versie is er trouwens nog.

ik wacht nogsteeds op de mijne ...
anderhalve week geleden besteld
 
Als het via de bank transfer is kan er zeker wel 3 dagen bij tellen. Ik heb het via CC gedaan, dus dat gaat wat sneller. (Savonds besteld, volgende dag verzonden).

Hebben ze wel al doorgegeven je pakket te hebben verzonden?
heb al vaker bij MSK besteld
heb maar de support gemaild, wacht nog op een reactie
 
de juni `09 actie (50 euro voucher) hoor ik niemand over klagen :biertje:
of 20% korting op de precision serie
 
"kortingen" zijn altijd met UAD. Elke maand wel iets. Elke eind van de maand denk je weer... gods, de aankomende maand koop ik niks, dan komen ze toch weer met een actie dat je denkt, godver... weer de hele maand soep, water en droog brood eten! :D
 
Toch heb ik al heen lang geen plugs gekocht. Ik wacht nog steeds wat die Manley gaat doen.
 
Dat zou kunnen, maar als je net begint, zonder niks, alleen de standaard plugs. Dan is het verleidelijk. Althans, dat had ik toen ik net mijn kaartje binnen had. Dat bedoel ik meer ;)
 
Daarom dus. Alleen kopen wat je echt nodig hebt. ;)
 
Back
Top