• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

volledige setup aan dumpprijs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lefty

Ingeburgerd
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
74
Locatie
Lier (België)
Wegens tijds - en nu ook plaatsgebrek reduceer ik mijn setup tot het strikte minimum.
Bijgevolg zijn de volgende spullen te koop.
Omdat ik graag de volledige setup in 1 keer wil verkopen, bied ik ze aan tegen een belachelijk lage prijs.
Reageren op r.vdk@pandora.be, maar dus niet om een bod te doen op apparte apparaten.

synths :

Acces Virus A
Roland SH101 + mod grip
Yamaha CS1X
Yamaha TG500
Emu Orbit
Emu Audity 2000
PAIA Fatman

Sampler : Akai S2000 (32mb) + output expansion + ZIP100 + SCSI PCMCIA card

Drums : Novation Drumstation

Mixing :

Behringer Eurodesk MX3282A + roodkleurige op maat gemaakte flightcase
Behringer Ultrapatch pro

FX :

Alesis Midiverb 4
Zoom Studio 1201
LA Audio GCX2 compr/gate
Drawmer DL251 spectr. compr.
Behringer Autocom Pro
Behringer Composer Pro

PA :

Spirit Absolute 2
Roland SRA 2400 Ampli

Midi :

Akai ME30PII midipatch (4 in/8 out)
Kenton Pro 2 (2 x midi/CV convertor)

Allerlei :

Quikloc 19" rack (20 units, op wieltjes)
3 x keyboardstand
een massa audio en midikabels

Dit alles voor 5500 Euro.
 
Misschien een idee om even de koppen bij elkaar te steken en zo een groepje mensen te vinden die alles gezamelijk overkoopt.

(je houd dan wel altijd spullen over denk ik)
 
Als je zoveel nieuwe apparaten in een keer koopt mag je wel een jaar verlof opnemen :)
 
Ik zat even op te tellen. Ik heb wel zin in een nieuwe uitdaging (dat ik dus mijn koppen bij elkaar zou steken, de boel kopen en per stuk doordoen op het forum) en ik heb toevallig net wat verkocht, toen ik ineens je prijs van 5500 euro onderaan zag staan....

Ik denk dat je dat echt kan vergeten. Iemand die alles in 1 koopt zal toch ook weer dingen door willen doen en een veiligheidsmarge willen inbouwen en wat over willen houden aan zijn inverstering en moeite.
Of er zou iemand moeten zijn die net toevallig dit alles, de complete setup, zou willen kopen. En ook dat lijkt me sterk.
Bovendien heb ik het gevoel dat ook bij losse verkoop de 5500 lang niet gehaald zal worden. De 4500 waarschijnlijk nog niet. Ik denk dat je de waarde van sommige spullen overschat.

Of denken andere leden dat het wel meevalt?
 
Leo, Ik persoonlijk weet niet of het te duur is 5500 euro's ik denk meer dat niemand in 1 keer
dat geld kan ophoesten en een per/stuk verkoop beter werkt maar dat is een persoonlijke mening...
 
Weet je leo, ik zat net, zonder je post gelezen te hebben, zjin lijst door te kijken en ik dacht ook dat het wel erg veel geld is.
Als je het los verkoopt kom je zeker niet aan de €5500.

Ik ben het met Leo eens dat je sommige spullen erg duur hebt ingeschat.
Denk eraan dat het grbeuikt is, ook al ben je er nog zo zuinig mee omgegaan.
Een krasje ed heb je snel.
 
Re: volledige setup aan dumpprijs

Origineel geplaatst door Lefty

Yamaha CS1X
Yamaha TG500
Emu Orbit
Emu Audity 2000
Akai S2000 (32mb) + output expansion + ZIP100 + SCSI PCMCIA card
Novation Drumstation
Alesis Midiverb 4
Zoom Studio 1201
Behringer Autocom Pro
Behringer Composer Pro
Roland SRA 2400 Ampli
Akai ME30PII midipatch (4 in/8 out)
Quikloc 19" rack (20 units, op wieltjes)
3 x keyboardstand

Sommige spullen (zie hierboven) zijn ook niet echt 'hot'
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
om ff offtopic te blijven :)

Dat weet je natuurlijk nooit

Ik zou er best een autocom en ect best gebruiken voor erbij.
En als je dan een koopje ergens zoet, dan doe je dat sneller denk ik.

Helemaal waar, maar zeg nou zelf, dat is toch tientjeswerk (50,60,80....)?!
 
Tsja, afdingen mag toch?
Hij mag dan beslissen of hij het doet of niet?

Voor mij zit er nix bij, maar als je die dingen kan verdelen met een paar man......
 
Ik heb net zitten rekenen en ik den dat je mazzel hebt als je er 3900 euro voor vangt, het is namelijk veel behringer spul en dat is 2de hands zo ie zo al niet veel waard (omdat het nieuw al zo goedkoop is).

En daarnaast de duurste synths uit je rijtje zijn de virus a (die hier op het forum pas langs kwam voor 600 euro), en de sh101 (2de hands ook ongeveer 600 euro), en voor de rest is het allemaal veel spul wat of erg verouderd is (zeker de midi dingen)

Ik denk dat je er slim aan doet om het los te verkopen.
 
Origineel geplaatst door C-Code
Ik heb net zitten rekenen en ik den dat je mazzel hebt als je er 3900 euro voor vangt
de virus a (die hier op het forum pas langs kwam voor 600 euro)
sh101 (2de hands ook ongeveer 600 euro

ik zat voor ik de prijs van 5500 las een bod van 3500 te overwegen, op alles. wel een hoop gedoe om alles weer kwijt te raken (jullie zijn me een stelletje zeikerds) en sommige dingen kan je wel weggeven zowat, maar ook wel leuk.

de virus a heb ik al goedkoper gezien hier, niet veel, maar toch ;-)

en 600 voor een sh101??? 350 ljikt me beter, of is die modgrip zoveel waard?
 
Re: volledige setup aan dumpprijs

Origineel geplaatst door Lefty
aan dumpprijs....tegen een belachelijk lage prijs
/B]


Deze woordkeuze was me nog niet eens opgevallen!
 
Origineel geplaatst door fuse
Tsja, afdingen mag toch?
Hij mag dan beslissen of hij het doet of niet?

Dat is ook weer waar. Ik bied 3500.
 
Je zou toch denken dat als je bijna 8000 gulden biedt voor wat spullen, zeg maar 160.000 bfr, dat iemand toch op zijn minst de moeite neemt even te reageren...??!! of is alles al verkocht??
 
Ja sorry, ik zit niet zo frequent op het forum, dus bij deze alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb van sommigen al emails gekregen waar ik dezelfde dag nog op reageer.
Momenteel wacht ik nog even op het antwoord van iemand en als de deal niet doorgaat
zal ik wel terug een nieuw voorstel posten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top