• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Legacy met MS20 controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.464
Locatie
Amsterdam
Aangeboden voor een vriend, staan bij mij geparkeerd:

Korg Legacy Collection met MS20, Wavestation en Polysix. Compleet met de MS20 controller + de set patchcords + alle boeken + cd rom + authorisation code.

Deze set is nog nooit gebruikt en ook nog niet geregistreerd bij Korg. Ik weet trouwens niet of je dit nog kunt registreren bij Korg, en de eigenaar weet het ook niet. Misschien weet jij het.

(De doos zit er trouwens ook bij maar daar zit flink wat verpakkingstape op, dus als je kickt op originele dozen zou ik deze laten staan.)

Kost 200 Euro en die prijs is vast. Alleen ophalen, in Amsterdam.
_______________________________________________________________

Verder ook een Roland JV1080 in zeer goede staat en met originele manual in smetteloze staat.

Hier zitten 3 expansion boards in:

SR-JV-80-04 Vintage Synth
SR-JV-80-05 World Expansion
SR-JV-80-06 Dance

Prijs is vast, 375 Euro.

* DE BOARDS ZIJN NIET LOS TE KOOP.

Alleen ophalen, in Amsterdam.


:okdan:
 
^.... Tikkie omhoog ....^
 
JV1080 met boards verkocht. (Allard bedankt voor de tip-off :biertje:!)


Alleen de Legacy set staat er nog.
 
:engel:Sorry, moest ALLERT bedankt zijn!
 
Korg Legacy Collection met MS20, Wavestation en Polysix. Compleet met de MS20 controller + de set patchcords + alle boeken + cd rom + authorisation code.

Deze set is nog nooit gebruikt en ook nog niet geregistreerd bij Korg. Ik weet trouwens niet of je dit nog kunt registreren bij Korg, en de eigenaar weet het ook niet. Misschien weet jij het.

200 Euro en die prijs is vast. Alleen ophalen, in Amsterdam.
 
Korg Legacy set nog te koop!
 
Korg Legacy Collection met MS20, Wavestation en Polysix. Compleet met de MS20 controller + de set patchcords + alle boeken + cd rom + authorisation code.

Deze set is nog nooit gebruikt en ook nog niet geregistreerd bij Korg. Ik weet trouwens niet of je dit nog kunt registreren bij Korg, en de eigenaar weet het ook niet. Misschien weet jij het.

* Controller is NIET los te koop.

200 Euro en die prijs is vast. Alleen ophalen, in Amsterdam.
 
En ik krijg net van een zeer gewaardeerd forumlid ( :okdan: ) het bericht dat deze set nog gewoon geregistreerd kan worden op korguser.net
 
:luv:
 
Is er nog ! :engel:
 
Het blijkt nodig om nog een keer duidelijk te vermelden dat de Legacy set alleen compleet :eureka: te koop is.

Korg Legacy Collection met MS20, Wavestation en Polysix. Compleet met de MS20 controller + de set patchcords + alle boeken + cd rom + authorisation code. Nog nooit gebruikt en ook nog niet geregistreerd.

200 Euro vaste prijs voor de complete set. Alleen ophalen, in Amsterdam.

:yamaha:
 
Tot zondag gereserveerd.
 
En de reservering is er weer vanaf. Weer eens een lid dat niet wist dat -ie geen geld meer had. :z Maar hopen dat -ie op een gegeven moment toch weer wakker wordt.
 
Nog beschíkbaar!
 
Gereserveerd voor zuiderbuur DJDM.
 
:verkoght:

Veel plezier ermee Roel!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top