Boer zoekt rubber

Vorige week is het halve land zelf kapot gegaan geloof ik.

Tja, maar dat heb je zelf niet in de hand. Die dingen gebeuren ook wel eens in Amerika en daar komen toch Maglites, Zippo's en andere onverwoestbare dingen vandaan (behalve de auto's, die zijn ongeveer even waardeloos).
 
Yep... Hoe zou dat in China zelf zijn? Zouden ze daar ook allemaal van die extreme baggertroep hebben? Ik heb haast medelijden met die mensen, iedere week gaat er waarschijnlijk dan wel iets kapot.

Telefoongesprek:
man: "Schatje, ik ben een beetje vertraagd door een vergadering, maar ik kom er aan hoor. Kan ik nog iets meenemen?"

Vrouw: "Maakt niet uit schat, en je mag een nieuwe televisie en een nieuwe koelkast meenemen."

Man: "En de computer, de magnetron en de digitale camera die we vorige week gekocht hebben en nu al weer kapot zijn?"

Vrouw: "Ja, die heb ik vanmiddag zelf al gekocht, maar die liggen nog in de auto."

Man: "Waarom liggen die nog in de auto dan?"

Vrouw: "Omdat de auto langs de snelweg staat omdat die ook kapot is."

Man: "Ow ja, natuurlijk. Maar wat eten we dan?"

Vrouw: "Ik haal wel iets bij de afhaalchinees op de hoek."

enkele maanden geleden waren er bijna rellenin china, er was een schoenenfabrikant die goedkope schoenen maakte, verkocht natuurlijk als een lier.
maar je kon en nog geen dag op lopen voor ze stuk waren, geheel aan flenters dus.
ik denk dat het behringer schoenen waren,................

maar om die aardbeving kan ik niet lachen, is echt wel een drama.

groeten,
jeroen
 
Back
Top