• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Z1 ruilen tegen korg MS2000 ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Ok dan het is zover... ik ben klaar om mn Z1 te ruilen....hij synced niet 100% met midi ( niet dus) maar dan nog blijft er genoeg over om mega veel coole geluiden eruit te persen.. het is een ouwe bak, redelijk lang in mijn rokerige studio gestaan, er zit aanslag op de xy pad maar die werkt nog prima ( ook leuk als je de legacy collectie hebt , je kunt er zonder ook maar iets in te hoeven stellen de vector van de wavestation mee bedienen.)., als dat niet cool is...
Een paar draaiknoppen zijn bruin, ( toen ik hem net had heb ik eraan gedraaid terwijl ik motorolie aan mn vingers had..( was aan het olieverversen en kon het niet laten om even te pielen...) en daar kunnen rubberen knoppen niet tegen blijkt.. de rest van de knoppen zijn minder bruin hoor....
Het is een te gek masterkeyboard... speelt erg lekker.

op het syncen na is ie 100% functioneel en klaar voor de strijd, en ik zal m missen, maar ik wil heel graag een korg MS2000. of iets anders leuks met toetsen... gewoon voor de afwisseling.. dus laat maar weten... ik heb het al 1 keer eerder geprobeerd, nu dus nog eens een poging... ik kan wel rijden om te ruilen...
 
oh had ik al gezegd dat er een geheugenkaart in zit die het aantal programs en combi;s verdubbelt? echt het is niet erg dat ie niet aan midi synced.. het levert ook vaak juist heel coole muzikale afwijkinkjes op, die net even dat beetje extra doen in je nummer... het liefste wil ik dus een ms2000, maar een waldorf achtig iets kan me ook interesseren hoor...
 
soort schopje....

Even voor de duidelijkheid, hij speelt noten vanuit je sequencer wel strak hoor, maar als je bv een lfo wil syncen aan je host is dat niet 100% strak , inclusief dus de arpeggiator.... maar je geprogrammeerde noten zijn dus echt zo strak als wat...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top