• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Nova (inc. rackoren, nieuwstaat!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gekko

Stamgast
Lid sinds
6 mei 2005
Berichten
345
Locatie
Mill
Ola,

Ik heb pas deze Novation Nova gekocht om mijn trouwe MicroKorg te vervangen.

Ik heb er een tijdje mee kunnen spelen. Maar ik grijp toch steeds weer naar de MicroKorg omdat die, ondanks alle extra knoppen, toch sneller werkt voor mij. Maar goed, ik ken dat ding, na jaren gebruik, nu eenmaal als mijn broekzak...

Dus bij deze bied ik mijn Novation nova weer te koop aan.

Er zit de laatste OS update in wat inhoud dat er een extra "doublesaw" waveform inzit, een VCO/DCO mode en nog veel meer leuke dingen zoals meerdere filtertypes.

Specs:
Polyphony - 12 voices (expandable to 24, 36 and 4 Oscillators - 3 osc per voice (saw and variable pulse width) plus noise LFO - 2 LFOs: saw, tri square sample/hold VCF / VCA - Resonant Low-pass, Hi-pass, band-pass; 12, 18 and 24 dB/Oct slopes and overdrive; VCA: 1 ADSR for the amp, 2 DADSRs Effects - Distortion, comb filtering, EQ, reverb, chorus, flange, phaser, delay, panning, 40-band vocoder Keyboard - Keyboard model: 49 or 61 notes Memory - 256 programs, 128 performances Control - MIDI (6 parts)

De effectsectie is erg goed, op elke part de complete set!!! Dus in totaal 6x reverb, delay, chorus, distortion, eq, panner tegelijk!

Hij verkeert in nieuwstaat, geen krasjes! En hij is natuurlijk compleet, inclusief voeding, handleiding en rackoren (die schijnen zeldzaam te zijn...)

Ik wil er voor terug hebben wat ik betaald heb, dus de prijs is 285 euro.

Grtz Gekko.

P.S. ik overweeg evt. een ruil met een (liefst witte) Korg Micro-X en wil dan wel bijbetalen.
 

Attachments

  • Nova.jpg
    Nova.jpg
    99,3 KB · Bekeken: 99
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top