• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV-90 en Behringer 2642A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kris72

Ingeburgerd
Lid sinds
14 februari 2007
Berichten
64
Locatie
Eindhoven
Gaat weg ivm nieuwe mixer. Eerste eigenaar. Ben altijd lief geweest voor mijn mixer. :luv:
Voor € 125,- is hij van jou.

Groet Kris
 
Roland JV-90 en Behringer 2642A

Met uitbreiding waardoor er twee jv-90's ontstaan!
Eerste eigenaar.
€ 300,-
 
Bericht door een moderator:
bij elkaar
 
Prijsverlaging roland jv-90 en behringer 2642a

Prijsverlaging roland jv-90 en behringer 2642a

Ik merk dat er weinig animo is voor deze twee apparaten.
Daarom prijsverlaging!!:dubbel:

jv-90 met expansie €250,-
Behringer mixer 2642a €90,-
 
Behringer 2642a mixer te koop

Behringer 2642a mixer te koop

Ok, het is gewoon tijd om deze jongen de deur uit te doen. Ik vind het een fijne mixer. Maar hij mag weg. Voor €75,- mag je hem meenemen.
op de foto is hij wit, die van mij is donkerblauw. En ziet er goed uit.
Groet Kris

Zie de specs
"Classic” rack mixer offers eight mono channels with balanced ULN mic/line inputs, inserts, direct outs and 3-band EQ with sweepable mids plus low-cut and four stereo channels with 4-band EQ. All channels feature six aux sends, solo-in-place/PFL and mute functions with status LED’s and flexible routing options. Four additional, freely routable stereo inputs, four stereo aux returns and full-fledged subgroup/master sections with comprehensive monitoring and connection options round out this powerful mixing package.


•16 Channel inputs
•8 Mono channels
•4 Subgroups
•8 INVISIBLE MIC PREAMPS
•3-band EQ (mono channels)
•4-band EQ (stereo channels)
•4 Stereo aux returns
•16 Channel inserts
•8 channel i/o
•+48 V Phantom power
•rack-mounting kit
 

Attachments

  • behrMX2642A_big.gif
    behrMX2642A_big.gif
    55,7 KB · Bekeken: 35
Roland JV-90 en Behringer 2642A

Berhinger 2642a is :verkoght: aan SF-lid. Veel plezier met de aankoop

De JV-90 blijft hier, er is geen behoefte voor dit apparaat. Dus houd ik hem voor mezelf.


Wat mij betreft mag deze thread op :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top