• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Effectprocessor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ruubje

The Rubenizer
Lid sinds
10 mei 2005
Berichten
356
Locatie
Drachten
Behringer Virtualizer DSP 1000 Effect Processor.

Effectprocessor, met verschillende parameterinstellingen. 24bit, stereo, 512 effecten, midi in out en thru. Eurokabel krijg je erbij.
Heb hem kort geleden geruilt, maar nooit gebruikt. Van het display is 1 streepje kapot van de meest rechtse digit, maar is prima mee te werken.
Doe hem weg omdat het veel te uitgebreid is voor mij. aan 1 simpel effectje heb ik eigenlijk genoeg. bovendien kan ik de ruimte beter gebruiken.

Voor 70 euro mag je hem gelijk ophalen. Qua ruil heb ik vooral interesse in een klein mengpaneeltje met fx er op, dus behringer 1002 fx bijvoorbeeld.
 
Schop.

Ik heb misschien ook wel interesse in iets van een Behringer rx 1202fx, met bijbetaling van mijn kant. Of een soortgelijke rackmixer met fx.

Greetz,
Ruben
 
Ik heb geen interesse meer in een mengpaneel met fx. Maar heb je andere dingen te ruil, hoor ik het graag.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top