• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Lx7 2 | 32 - incl garantie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Opnieuw in de aanbieding voor een synthforum prijs

De laatste uitvoering van de populaire LX7

Met verbeterde EQ / Nieuw Design / Neutrik jack sockets /

* Direct outs op de eerste 24 kanalen
* Inserts op alle kanalen en bussen
* 6 auxen
* 4 bussen (eigenlijk 5 incl de aparte mono bus)

Gekocht op 26 okt 2006 voor 2399 incl 2 jaar garantie mag nu weg voor 1400

Deze mixer valt dus nog ander garantie!

Bon + garantie bewijs aanwezig (gekocht in groningen)

De mixer is zowel optisch en technisch als nieuw!

Ik zit nu onder de bodemprijs omdat ik een andere mixer (dezelfde als ik op t oog had) bij mij in de buurt heb gezien dus dat scheelt weer een hoop tijd en benzine kosten

Mixer heeft altijd in een niet rokers ruimte gestaan en is nooit de deur uit geweest

Voor 1400 heb je dus deze zo goed als nieuwe mixer incl garantie en dat scheelt je toch alweer 600 vergeleken de goedkoopste die ik kon vinden
dus pak je voordeel en profiteer van mn gear lust :D

Langs brengen is mogelijk in omgeving drenthe/overijsel

jjwjg7.jpg
 
Andere mixer wordt een week voor me vast gehouden..

Bij deze nog een prijsverlaging: 1375 om eventuele twijfelaars over de streep te trekken nog lager kan ik mezelf niet aan doen :D

Mocht de mixer niet je ding zijn en heb je meer geduld dan ik verkoop je m zo weer voor meer
 
1350

Interesse maar geld te kort? als je me een vast adres + tel nr geeft en legitimatie als je de mixer komt halen mag je evt. ook een rest bedrag later betalen :)
 
Heb een bod van 1300 maar de persoon moet zn mengpaneel nog verkopen..

aangezien de tijd nu echt begint te dringen neem ik elk bod van boven de 1300 aan
 
Direct outs zijn trouwens switchbaar tussen pre en post fader
 
Komt morgen iemand kijken, hij komt van ver dus ik neem aan dat ie de mixer met zich mee neemt :)

mocht het niks worden mag de mixer weg voor 1260 aangezien ik al een afspraak gemaakt heb voor een andere ..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top