• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Lx7 Type 2 / 32 - Incl Garantie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Ik ben op zoek naar een kleinere mixer liefst 24 kanaals aangezien ik eigenlijk nooit alle kanalen tegelijk gebruik wil ik dus wat kleiners en evt. een patchbay of een submixer als oplossing erbij .. Mixer is zo goed als nieuw geloof jaartje oud ofzo, moet nog even alles uitzoeken en garantie / bonnen moet ik nog steeds toegestuurd krijgen van Tonika (gekocht in groningen dus) ..

Er zit nog 1 of 2 jaar garantie op (hoe lang moet ik dus nog even uitzoeken)
Ook weet ik niet meer precies wat ik ervoor betaald heb..

bij verspuy staat van 2900 naar 1995, maar zoveel heb ik er iig niet voor betaald, al was t geloof ik wel een flink eind over de 2000
maar goed, morgen ga ik eens achter de bonnen aan om te zien wat ik er precies voor betaald heb, ik wil in ieder geval maar eens beginnen met 1750 als richt prijs .. Ik sta open voor evt. ruil deals MITS de mixer er net als die van mij als nieuw uit ziet of op zn minst zo goed als (tis tenslotte toch iets waar ik elke dag tegen aan moet kijken op mn slaapkamer) en uiteraard zonder mankementen ..

Geen interesse in (en niet persee omdat ik ze slecht vindt maar meer omdat ik al bekend ben met de sound en iets verfrissends wil) :

Behringer
Yamaha
Mackie (behalve de nieuwere modellen)
Soundcraft (behalve de ghost 24 kan)
Geen digitale mixers

bij betaling van jouw of mijn kant geen probleem

voor verdere vragen ff een pbtje sturen

2cnv5sp.jpg


http://www.soundcraft.com/product_sheet.asp?product_id=124
 
Foto heb ik even uit de crib thread geplukt..
op verzoek wil ik best meer fotos maken
 
Verder moet ik er nog even bijzeggen dat je bij Tonika altijd erg mooie inruil deals heb op spullen die je daar nieuw gekocht heb, durf wel te zeggen dat ze zo'n beetje t eerlijkst zijn van alle muziek zaken in NL, ook qua service :okdan:
 
maar goed, laten we hopen dat je voor t bovenstaande niet in aanmerking komt. Persoonlijk wil ik altijd weten bij welke winkel iets weg komt als het de eerste eigenaar is helemaal als er nog garantie op zit. vandaar dat ik het er even bij vermelde :)
 
heb iets op t oog.. wil dus alleen nog maar geld

1750 was een richtprijs dus een bod doen kan geen kwaad :)
 
net nog even een belletje gepleegd

richtprijs kan omlaag naar 1650

evt. kan de mixer langs gebracht worden als het op de route ligt van anywhere in Drenthe tm omgeving amsterdam
 
T was toch alweer iets langer geleden dat ik m kocht als ik dacht
Hij is gekocht op 26 okt 2006 voor 2399 incl 2 jaar garantie
Mixer kan wat mij betreft voor 1500 weg maar dat is mn absolute bodem prijs
 
Het gaat hier dus om de nieuwe versie van de populaire LX7 die zo rond de aankoop datum is uitgekomen

Belangrijke updates (los van dat de mixer er zelf een stuk mooier uit is gaan zien)

EQ Volledig ge-redesigned, Strakker en nauwkeuriger (bijv. laag boosten zonder dat er mid laag mee komt)

Alle in/outs zijn hoogwaardige Neutrik verbindingen die garant staan voor lange levensduur (bekende soundcraft euveltjes op het oude type en andere soundcraft mixers is weg vallend geluid door matige inputs die al te snel sneuvelen)

Meer info op de soundcraft site - LX7II

Zal vanavond even wat demotjes van de EQ plaatsen (kan je nu al vast vertellen dat die een stuk minder braaf en clean is als bijv mackie)
 
hier alvast EQ op een HH, alleen in positieve waardes zitten eq'en

als je specifiek dingen wil horen stuur dan ff een pbtje
 

Attachments

  • Lx7II-HH-EQ.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 44
Heb ondertussen een bod van 1250, vindt t eigenlijk te weinig aangezien ik 1500 al amper over mn hart kan krijgen :)

Mochten er nog meer geintresseerden zijn bied dan in ieder geval boven de 1250 (al denk ik dat ik mn mixer gewoon terug trek als dit nog veel langer gaat duren)

uiteraard kan je hier komen testen, mocht je kiezen voor de langsbreng optie dan moet je m uiteraard kopen :)
 
Wou net het HH fragmentje ff terug luisteren, per ongeluk had ik de wave file op mn desktop geselecteerd, daarna de mp3 gepakt en t verschil is echt schrikbarend .. geen soundforge meer voor mij om mp3's te maken (ik weet dat lame beter is maar dit is wel heel erg)

bij deze de wave file van 17mb, kon m uiteraard niet attachen..

http://www.zshare.net/audio/8663632dfea58e/
 
Gratis Boss DR-660 TWV 100/110 euro of 50 euro korting, mits de boss verkocht de aankomende dagen krijg je de mixer voor 1450

begin nu echt haast te krijgen, heb nog een kleine week daarna kom ik lange tijd zonder vervoer, degene waarvan ik de mixer wil kopen heeft ook geen vervoer.. aangezien ik niet mijn mixer wil verkopen met t risiko dat diegene in de tussentijd dat ik m niet kan komen halen een hoger bod krijgt en ik mijn mixer voor Jan met de korte achternaam verkoop is deze aktie nog een kleine week geldig.. daarna trek ik m terug uit de verkoop voor onbepaalde tijd..

dus kom op mensen! je kan van mij absoluut geen kat in de zak kopen aangezien er nog redelijk lang garantie op zit! heb je interesse maar net niet genoeg geld kunnen we hier misschien ook wel iets op verzinnen :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top