Ban voor forumlid mono-poly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Wout Blommers probeerde hier gisteren een thread over te openen, die thread hield het nog geen 5 minuten uit.

Ik probeer het opnieuw...

Mono/poly is namelijk gebanned op het forum. Niet dat mono mijn grootste vriend was, maar hij hoort er toch wel een beetje bij hier.

En ja, hij is weleens lomp en zegt soms stomme dingen, maar deze "ban" is toch overdreven en heeft nu al zeker lang genoeg geduurd!

Wil je mono terug op het forum? Plaats dan een reactie in deze thread.

LET OP: het is NIET de bedoeling om de mods af te gaan zeiken, want ik ben niet uit op een oorlog. Plaats gewoon alleen even een tag "ja, ik wil mono ook terug op het forum" in deze thread.. da's voldoende
 
Ik kies voor.....JA
 
Ik vind de ban buitenproportioneel. Er zijn mensen die zich veel erger misdragen, respectloos reageren richting alles en iedereen wat maar niet met het windje meelult en die mogen vrolijk blijven.

Totaal geen begrip voor deze situatie. Zoals Trigg al zei, mono is af en toe heus wel een beetje een lastpak maar dit gaat nergens over. En zijn we allemaal niet af en toe een beetje lastig?

Als dit de manier van modereren wordt voorspel ik in ieder geval een massale leegloop op termijn. Ik ga geen Ja of NEE stemmen, die beslissing ligt gewoon bij de mods, maar ik wil wel melden dat ik het in zijn totaal niet eens ben in deze nieuwe en vooral zinloze strategie.

En wees dan ook consequent en zoek er geen specifieke mensen uit.
 
Onze lieve vriend Mono-poly is af & toe wat grof in de mond en heeft daarom mischien wel eens een strenge hand nodig; toch zou ik 'm hier niet willen missen.
 
de vraag is of mono nog wel terug wil.. ;)

En ja, ik wil hem ook terug..!
 
Definitieve ban of drie dagen op het strafbankje? Wat ik zo van hem gezien heb is niet echt schokkend hoor, er loopt wel grover en vooral geniepiger volk rond hier. Bovendien heeft -ie vaak ook zinnige bijdragen. Dusseh, hef die ban maar op.
 
Hopelijk komt Mono snel weer terug! (zonder verder een oordeel te vellen over hem of de mods)
 
En ja, hij is weleens lomp en zegt soms stomme dingen, maar deze "ban" is toch overdreven en heeft nu al zeker lang genoeg geduurd!
Blijkbaar weet jij waarom hij geband is, aangezien hij 'overdreven' is.

Ik ga hier niet uitleggen en ons verdedigen waarom hij geband is. Er worden heel vaak mensen tijdelijk geband. Mooi woord dat 'tijdelijk'.. Na een tijdje kan ie zo maar weer eens terug zijn.

Maar goed.. mensen op het internet raken weer meteen in paniek.

Ik kan beter mieren gaan tellen, dat is zinvoller dan hier op het forum rondhangen. :mexico:
 
Het liep de laatste tijd wel de spuigaten uit met de rellende regulars. Maar volgens mij heerst er hier sowieso een sluimerende onvrede bij sommigen, met name sinds de nieuwe layout.

Het wordt gewoon weer eens tijd dat een aantal mensen eens bier met elkaar gaan drinken. Ik stel voor dat suffe café in Eindhoven waar we altijd kleinschalig meeten.
 
sjezus worden er hier nu al mensen gebanned (mag wel voor oplichters enzow ...) ... op een SYNTHforum begot, waar gaan we naartoe. Af en toe woord en wederwoord kan toch geen kwaad, om de zaken een beetje levendig te houden. Idd hopelijk wil ie nog terug komen.

ZONDER MIJ TE MENGEN IN DE DISCUSSIE VAN HET WAAROM (maar goed).
 
ik las in de strafpunten thread dat jij vind dat moderators intelligent genoeg zijn om goed met dat systeem om te gaan. ik heb daar mijn twijfels over, maar dat hoeft geen punt van discussie te zijn, belangrijker is het, je te realiseren, dat het niet alleen op intelligentie aankomt, om zo'n systeem goed te hanteren.
eerlijk gezegd zegt het instellen ervan mij al genoeg. de would-be gemeenteraadsleden van Leipzig voorzien zich van gereedschap om hun kinderachtige en zeer willekeurige baasje spelen wat aan te kleden. gewoon heel zielig allemaal. net kleine kinderen, af en toe nog erger dan mono/poly.
 
Ik weet niet waarom hij gebanned is maar het zal zijn reden wel hebben, laat MP daar lering uit trekken. Van mij mag ie wel terug. Zonder hem had ik geen dotcom modular systeem.
 
Wat een drama hier :D
Er zijn nog leden genoeg die wel de betekenis van 'fatsoen' kennen lijkt me.
Het constante botte gedrag... ok, maar een chat hacken om toch maar je privéberichten te kunnen lezen... no thanks. Ik vind dit dus geen groot verlies.
 
hah ban iedereen maar dan, en sluit het forum maar voor goed als het zo moet. ik kan wel ergere leden noemen die zo'n 5 duizend posts met alleen maar RTFM roepen zonder iemand normaal antwoord te geven. geef die lui maar een ban ofzo maar niet dit soort grok.

Ik hoop Dennis hier snel weer te zien. of hij dat zelf ook wil is natuurlijk een ander verhaal :D



*dit alles is relatief netjes onder woorden gebracht, aangezien een ban natuurlijk op de loer ligt*
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top