Synton Syrinx Kleuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthiman

Ingeburgerd
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
44
Locatie
Mean Green Submarine
Er zijn diverse kleuren van de Syrinx. Meeste zijn zwart.
daarnaast 20 x blauw, 20 rood, 4 of 8 "Titaan", Waarschijnlijk wordt de Titaanversie ook paars genoemd (grijs?). Mijn info indertijd was dat het om een kleurfout ging. Een rest blauw bij grijs.

Ook zouden er witte, oranje en met blanke lak zijn.

Verder was de allereerste die ik zag rose. Deze was te zien op de analoogdag in 1993, Sittard.

Voor archief ben ik dringend op zeuk naar foto's van deze "pink" versie.
Ook foto's van andere kleuren zij welkom.

Zelf heb ik een Blauwe en een "Titanium" versie.
 
doet uwe effkus een foto van die paars titaan dan hiero ben benieuwd
mooi spul syrinx
egt waar
 
Foto Titaankleur Syrinx

Foto Titaankleur Syrinx

Bij deze.............
Synton-Syrinx-titanium_web_.jpg
 
Bij deze.............
Bekijk bijlage 36234

deze is egt mooi
ook leuk om eens een goede foto te zien en de vcf routing
ikhebter nog een gehoord wel een rode gezien ,....

jammer dat t zo over de kop is gegaan met prijzen
een trancendent / pro one achtige bak met veel betere routingen
en hollands wat ;...utergsssssssss:D
thnx man
 
ik wil er even aan toevoegen dat ik ene heb gezien in het groen.
 
Er staat een paarse Syrinx op MP die word bewaard in een perspex doos om hem te beschermen!!!
 
Nog een heel verhaal over de kleur bij de ad op Marktplaats:


The Synton Syrinx is rare, but this limited (only 8 where made) special edition is ultra rare.
This one is in exceptional cosmetic condition (as new) and every thing is 100% working.
It would be hard (almost impossible) to find another in this purple colour en condition.
Most Syrinx have the black painted benderpad and by often used the paint wears slowly off,
this one have the updated and better of darkblue material made benderpad.
There are 300 syrinx made, 20 are blue, 20 are red, 8 are purple and the rest are black.
This one came out my synth collection and is now for sale, you can play it on stage or used it in the studio,
or buy it as collector (just like me) and see it as a investment object (most inflated synth ever) and prices over the past 20 years are rising (fast).
The reason is simple, the Syrinx is rare and its design (benderpad and formant filter) is unique and unsurpassed.
Forget the Mini Moog or every other synth at all, this thing have a very wild crazy analog sound and can scream.
It will come to you with custom made clear hardplastic dust cover.
 
6000 pleuro....pff.
 
And wisely so ;-)
Die Analogica heeft vaak spullen te koop (nee ik zeg niks meer over prijzen...dan zeg ik al genoeg, haha)
 
Forget the Mini Moog or every other synth at all, this thing have a very wild crazy analog sound and can scream.

Dus we hebben het hier over de beste synth ooit gemaakt of zoiets ? die van mij is best leuk, maar ik ken toch zat leukere dingen, zal wel komen omdat die van mij zwart is.
 
Dus we hebben het hier over de beste synth ooit gemaakt of zoiets ? die van mij is best leuk, maar ik ken toch zat leukere dingen, zal wel komen omdat die van mij zwart is.

De syrinx word idd erg gehyped...
 
koop toch een Creamware PRO12 asb ipv van al die ouwe zooi man, 6000 euro hahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahah
 
Ja dat snap ik allemaal wel, en ik snap ook de nostalgische en sentimentele waarde die er aan een apparaat gegeven kan worden. Die Synton is vrij uniek te noemen zelfs, maar toch 6000 dat is eeen beetje bizar.
Kijk als het in 1e instantie on MUZIEK maken gaat heb je dat allemaal niet nodig....tis leuk voor de heb, handel en voor de verzamelaar of museumhouder... Maar daar ging het de TS ook over geloof ik, voor zijn database ofzo...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top