[Techno] TFH - Please.... continue

Jo Camiel,

Lekker nummer weer. Wel nog erg synthesizer/electro om er het label techno aan te hangen :)

Ik mis trouwens laag in het nummer, kick valt bijna weg op sommige stukken en ik vind die 909 hihat, clap en snare niet de meest lekkere. Geluid is af en toe een beetje schel/vermoeiend. Opbouw is weer erg fraai. Vocal is wat hard afgemixed. Al met al wel weer een cool nummer, en die stukjes van puur synth met kick zijn erg lekker.
 
Hé Ivo bedankt voor je reactie. Ik heb sinds kort live 7, dus dit was voornamelijk een experiment met de nieuwe sidechain. Denk dat dat misschien het vermoeiende is dat je hoort. Wat mezelf al is opgevallen is dat op de momenten dat als de kick er niet zit, de overige geluiden te hard hoorbaar worden. Je hoort dan duidelijk dat de threshold niet werkt. Vraag me af of ik dit nu met die sidechaincompressor moet oplossen of gewoon het volumeniveau in die stukken wat zachter moet zetten.

Op wat voor boxen heb je geluisterd? In de kick zit namelijk best wel laag. Wat betreft de vocalen, kan dat best te hard staan. Ben nog steeds bezig om mijn monitors te leren kennen.
 
je kan daar ook de kick wel naar de compressor sturen maar niet naar je stereobus.. zou kunnen he, als je het pompen wil behouden

zit er limiting/comp op het einde veel ook, dan trekt het in die gevallen zowiezo het volume heel erg op, dan moet je daar echt minderen in volume

kick zou wat meer mogen knallen idd, lastigh dat soort kicks
kick en bass zouden van mij echt het driven mogen dragen, de rest erbij ipv zo erg dr op
das smaak ook vrees ik
crash vind ik nogal droog

wel coole track :okdan:

beetje veel aan de oren.. vanwege balans. je andere tracks op de spees hebben een beetje het zelfde eigenlijk
 
de tering..

hij is weer lekker vaag hoor. heheheh..

Die kick verdwijnt inderdaad na de break. Dat komt met name doordat je denk ik te weinig laag uit andere dingen heb gehaald om zo ruimte voor je kick over te laten. Die lead bijvoorbeeld kan nog een hoop af imo.

check je myspace ! :doei:
 
je kan daar ook de kick wel naar de compressor sturen maar niet naar je stereobus.. zou kunnen he, als je het pompen wil behouden

zit er limiting/comp op het einde veel ook, dan trekt het in die gevallen zowiezo het volume heel erg op, dan moet je daar echt minderen in volume

kick zou wat meer mogen knallen idd, lastigh dat soort kicks
kick en bass zouden van mij echt het driven mogen dragen, de rest erbij ipv zo erg dr op
das smaak ook vrees ik
crash vind ik nogal droog

wel coole track :okdan:

beetje veel aan de oren.. vanwege balans. je andere tracks op de spees hebben een beetje het zelfde eigenlijk

d'uh, kom er nu achter dat je de andere track bedoelt. In "Please.... continue" zit geen crash. :o:
 
Het heeft wel een beetje een Italo-feel vind ik :D

Klinkt wel lekker hoor.
 
Back
Top