• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Mt-100 (mt32)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chilistein

Junior member
Lid sinds
1 januari 2005
Berichten
1.101
Locatie
Katwijk
ROLAND MT-100 (MT32)

Roland MT32 met 4 sporen sequencer plus (quickdiskdrive).

Ik zou overdrijven als ik zeg dat het de pinnacle van mijn homestudiootje is maar uiteindelijk is het toch een geinig ding.

LA-synthese at your fingertips.
Al die befaamde presets als Soundtrack, Warm Bell, Atmosphere, Fantasy, Harmopan, Jungle loop, housepianootje etc.
Plus een stuk of zeventig 80ties drumsounds.
Perfect te editten via de befaamde Ginosoft freeware editor en ook met de demoversie van Midiquest goed te bedienen.

demos

-sealed
-Russische KaasDemo's 1
-Russische KaasDemo's 2
-onduidelijk Episch tunetje op YouTube waarom de MT32 desalniettemin bekend staat en check bijv. nĂ¡ 3:40 min (Smackos niet wat voor jou trouwens ?) krijg het er gewoon koud van

Diskdrive werkt niet meer, maar dat is zeer waarschijnlijk een kwestie van een nieuw aandrijfsnaartje (ik dacht dat forumlid Etaoin eerst zei daar nog een stapel van te hebben; desnoods een oud tapedeck gebruiken).
Geen Quickdisks erbij dus waar hebben we het over.
Mogelijk ook met sysex dumps te doen.

Inclusief originele handleiding plus adapter 45 euro incl. verzending
 
Sold aan een echte liefhebber die daar ongetwijfeld mooie dingen mee gaat doen.

Het enige wat mij nog bezig houdt is waarom er achter deze advertentie een vinkje stond in de lijst van alle advertenties.
Wellicht kan een moderator daar nog eens een mooie toelichting op geven.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top