sync'en machientjes

d0gmaz

Ingeburgerd
Lid sinds
5 oktober 2005
Berichten
53
Locatie
xxx
Ok dit is de setup ik ben heel nieuw met midi dus help plz :) :

MC303 (lach niet) midi in / midi out
FutureRetro Revolution midi in / midi out / thru / din sync
Acidlab bassline midi in / sync in /sync out

nou is mijn probleem dat als ik de mc303 zijn midi out aansluit op de future retro midi in en dan de de din sync out van de future retro aansluit op de acidlab, ik steeds start stop moet doen op de future retro omdat anders de acidlab niet meer meeloopt als ik de mc303 een keer heb gestopt.

Wie kan hier een tip over geven, ik heb geprobeerd midi thru van de future retro aan te sluiten op midi in van de acidlab maar dit werkt niet.

Ik zat zelf te denken aan een Y kabel vanaf de mc303 bestaat zoiets?
 
midi thru doosje kopen of kijken of je iets moet instellen in een of ander submenuutje van je revolution
 
midi out FR midi in mc303 Sync out FR sync in bassline (ofwel FR as master) moet je probleem toch ook verholpen zijn? of mis ik het punt?
 
midi out FR midi in mc303 Sync out FR sync in bassline (ofwel FR as master) moet je probleem toch ook verholpen zijn? of mis ik het punt?

dat ga ik vanavond even proberen ik laat je weten of dit werkt, ik geloof dat de mc-303 dan de tunes van de FR gaat spelen maar dit kan je vastwel uitzetten.
 
dat ga ik vanavond even proberen ik laat je weten of dit werkt, ik geloof dat de mc-303 dan de tunes van de FR gaat spelen maar dit kan je vastwel uitzetten.



nou ik heb het geprobeerd in principe werkt het alleen speelt de MC303 nu alle noten van de future retro af, is er iemand die weet of ik dit uit kan zetten op de mc303, want hij hoeft alleen maar start/stop en de clock door te krijgen.
 
De eerste opstelling (MC303 ->FR ->Acidlab) zou moeten werken. Heb je de midi receive in de FR op EXT staan?