Gammele, niet-gewilde apparaten...Waar dumpen?

Nightstorm

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2002
Berichten
1.814
Locatie
Alkmaar
Hallo,

Hier op zolder staat nog wat apparatuur waar ik vanaf moet (ruimtegebrek, geld nodig etc.) Helaas zijn de apparaten:

a) niet populair
b) niet helemaal in orde

Zo heb ik een Yamaha A4000, met 128 mb intern, een gig harde schijf ofzo, ingebouwde zip-drive, maar met het befaamde yamaha-draaiknoppen probleem.

Een setje Alesis M1 MK2's, actieve monitoren, waarbij de jack input niet helemaal lekker lijkt te zijn, dwz af en toe valt er eentje uit, dan is het een kwestie van even rommelen aan het stekkertje en je hebt weer geluid. Daarnaast is ooit de conus ingedeukt geweest, maar voor zover ik weet heeft het geen invloed op het geluid.

Ook nog een Behringer MX2442 die af en toe wat kuren heeft. Zo is er een kanaal dat wegvalt als je 'm helemaal openzet.

Plus nog een Alesis Midiverb 4 waarvan het backlight niet helemaal werkt.

Nu zijn het allemaal kleine dingetjes, er valt met alles nog prima te werken, maar ik kan er niet het volle pond meer voor vragen plus dat deze dingen niet echt gewild meer zijn. Maar ik moet er wel van af. Iemand enig idee hoe ik dit het slimst kan verkopen? Aan wie? (De klusfreak?) En wat ik er nog voor kan vragen?

Alvast bedankt voor het meedenken :)
 
maak er iemand ( en jezelf) blij mee, wat maakt het uit wat je er voor krijgt, gewoon weggeven, is nog moeilijk zat om iemand te vinden die er blij mee is. , bv tip ga eens met een grote doos bij de lokale oefenruimte staan, hoop dat je "loskomt"
groet, sunny
 
ik kan nogwel monitors gebruiken :D doe het nu met hifispul
 
alle onderdelen

alle onderdelen

Omdat ik nog maar een beginneling ben en nogal wat spullen nodig heb om een studio op te bouwen ben ik geinterreseerd in alle spullen.
Vooral de mengtafel en de monitorren.
Wat kunnen we afspreken?????????????

John
 
Gratis weggeven ga ik echt niet doen, daar heb ik er zelf veel te veel geld voor uitgegeven, dan houd ik het nog liever zelf. Daarnaast werkt het allemaal gewoon nog.
 
wat zou je ongeveer voor de monitortjes willen hebben?
 
Ik denk dat 125 euro een nette prijs is. Dat is de helft van de gangbare tweedehands prijs.
 
Back
Top