• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooi pakket voor beginner/knutselaar/handelaar, spotgoedkoop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nightstorm

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2002
Berichten
1.814
Locatie
Alkmaar
Wie maakt me los? Heb nog een hoop gear over die de deur uit moet, niet allemaal in hele goede staat, daarom heb ik een mooie deal bedacht.

Ik heb in de aanbieding:

Een Yamaha A4000 sampler, met harde schijf en over de 100MB geheugen (precieze hoeveelheid weet ik zo niet). Bekende Yamaha-draaiknoppenprobleem, niet onoverkomelijk maar wel eens irritant. Inclusief ZIP-drive en een aantal sample-cd's.

Een M-Audio Audiophile 2494. Nog in prima staat. (Reason Adapted, Ableton Live LE niet inbegrepen!)

Een Alesis Midiverb 4, backlight doet het niet, de rest werkt prima.

Een Behringer Virtualizer Pro DSP2024P effectenbak, zgan.

Een Behringer MX2442 mixer, grotendeels in goede staat, een kanaal valt weg als je m volledig openzet, soms kraakt er wat als je aan een knopje draait, allemaal niet onoverkomelijk.

Midiman MIDISport 4x4 midi-interface. Zgan.

Een 19 inch rack om je spulletjes mooi in te hangen.

Een E-MU Esi 4000 Turbo sampler, kapot. Wat er mee mis is weet ik niet, komt geen geluid meer uit. Misschien bruikbaar voor het geheugen, de Turbokaart, misschien te repareren?

Een paar Alesis M1 MK2 actieve monitors. Ze zijn stuk, dwz de jack-ingangen doen vervelend. Het geluid valt vaak weg. Misschien werken de XLR-ingangen nog wel, ik weet het niet. Waarschijnlijk is het allemaal wel te repareren, maar ik heb er geen zin meer in. Ook is de conus van een van de monitors eens ingedeukt geweest, hierdoor zit er een klein kreukje in. Voor zover ik het kan overzien heeft dit geen invloed op het geluid.

Een hoop audio- en midikabels.

Ok, dit wil ik dus allemaal als een pakket verkopen. Een mooie prijs lijkt mij 550 euro voor alle apparaten bij elkaar, maar het staat je natuurlijk vrij een bod te doen. Geen ruil en ik verstuur het niet, het is te bekijken en op te halen in Alkmaar.

Een mooie deal toch?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top