• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha A4000, TX16w, Alesis D4, Tascam 234, Emagic MT4 en nog veel meer moois!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Tascam 234
75 euro? Werkt prima. In uitstekende optische staat. Schitterend apparaat. Voorkant van het cassette-klepje zit ietsjes los, Bij de vervanging van de riemen (dat is dus gebeurd) is één van de vier steuntjes gebroken. Niets ernstigs. Als je het apparaat op zijn kop houdt en schud met het klepje open valt hij er misschien uit. Maar dan heb je misschien ook een afspraak met de fysiotherapeut nodig. Liefst ophalen in Zwolle.

Yamaha TX16W
40 euro Enkel de sampler. Goed bod is ook acceptabel Liefst ophalen in Zwolle

Yamaha A4000
75 euro Werkt uitstekend. incl. SD_kaartlezer (kaartlezer heeft nog voedingskabel nodig) en gratis as-is SCSI-pakket (ZIP, PCI-kaart, kabels en zip-disks). Liefst ophalen in Zwolle

Hoontech DSP2000
15 euro? Wordt verkocht as-is. Geen flauw idee wat hier wel en niet aan werkt. Bestaat uit PCI-kaart (digitale break-out ding mist), kabel en 19-inch dinges. Alles ziet er goed uit (behalve wat rack-getrek) Verzending 10 euro. Liever ophalen in Zwolle.

Korg AX1g
20 euro Leuk multieffect met expressie-pedaal. Bedoeld voor gitaar, maar ook prima te gebruiken voor je synths. Ergens uit een doos getoverd. Werkt volgens mij prima, maar wordt verkocht as-is. Verzending 7,50 of ophalen in Zwolle

Emagic MT4
20 euro 4-kanaals uit 2-kanaals in midi-interface via USB. Werkend weggezet, maar verkocht as-is. Verzending 7,50 of ophalen in Zwolle.

Behringer Dualfex EX802
40 euro Enhancer uit de tijd dat Behringer zeer degelijke apparaten maakte. Goed bod zie ik graag tegemoet. Verzending 7,50 of ophalen in Zwolle

Ross RX15s
35 euro 15-kanaals stereo grafische equalizer. Goed bod is welkom. Verzending 7,50 of ophalen in Zwolle.

Alesis D4
80 euro Spotprijs! In prima staat muv wat rackgetrek, Onlangs nieuw display gekregen. Ook hier 7,50 per pakket of ophalen in Zwolle.

OVERIGE INFO
Verzending betekent verzending per Kiala. Postnl heeft niet echt mijn voorkeur. Alles in prima staat. As-is werkt zeer waarschijnlijk gewoon, maar voor het geld dat deze apparatuur waard is, ga ik het niet testen. De andere apparatuur is getest en werkt.
Ruilen heeft niet direct mijn voorkeur, maar voor een Volca Bass ben ik bijvoorbeeld wel te porren. Of geschikte (klein en eenvoudig) actieve monitoren. Geen bijbetaling van mijn zijde. Afbeeldingen zijn veelal van internet geplukt. Foto's op aanvraag.

attachment.php
 

Attachments

  • Blaatplaat.png
    Blaatplaat.png
    494,6 KB · Bekeken: 112
MT4 is gereserveerd
A4000 is gereserveerd
Dualfex is gereserveerd
Alesis D4 is gereserveerd

Voor de Ross equelizer is wat interesse getoond, maar nog niets concreets. (overigens is de foto hier op SF wat verrot, op MP staat een betere foto)
Over de Tascam 234 kreeg ik de vraag welke versie het is. Het betreft de versie met DBX. Wat mij betreft heeft deze geen haast, want desnoods blijft hij voor de sier in het rack hangen.

Alleen de TX16w, is daar echt geen interesse voor? Echt niemand heeft hier nog naar gevraagd (ook niet nav mijn vorige topic). Wie wil zich over deze 12-bitter ontfermen? Om die nu voor het zicht in m'n rack te laten hangen gaat me te ver 8o)
 
De MT4 is vanavond opgehaald door een sympathieke Marktplaatser. Heeft meteen de TX16w meegenomen, dus die twee zijn ook van de lijst gestreept.

Blijft alleen nog de Ross RX15S equalizer over en (in mijn vorige post vergeten) de Hoontech DSP2000. Die laatste mag voor 15 euro de deur uit, maar ook voor ieder grappig/leuk/mooi/eigenaardig/lekker/handig bod. Denk maar zo: op den duur word ik zat van dat ding dat in de weg ligt en breng ik hem naar de kringloop als ik er langs rijd. Alles wat net iets interessanter is dan dat is welkom :)
 
EQ is laatst op de post gegaan, de A4000 + Dualfex + D4 zijn zojuist opgehaald en de Hoontech wordt vanavond opgehaald.

Dus alles is verkocht. :verkoght: Bedankt voor alle aandacht!

Mag hier een slotje op :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top