TDK 021 vers van de pers...

G

Guest

Guest
Heej,

Gisteren mijn nieuwe release opgehaald, TDK 021.

HIER kan je hem luisteren en het artwork bekijken.

Plaat is gemasterd en gesneden door Martin Giles van Alchemy Mastering Londen Soho en geperst door Record Inustry te Haarlem op 160 grams zwart vinyl.......

Als iemand een exemplaar wilt kopen kan je me mailen, brztdk at yahoo.com.
Ze kosten 7 euro per stuk, de shirts op de site zijn 12 euro per stuk:)

Groeten Bruce
 
ben aan het luisteren nu :)

de links naar mp3 samples op de voorpagina kloppen niet trouwens (die in de records sectie wel :))
 
:halleluja

Knalt hard ....klasseplaatje
 
Bedankt voor de comments...


Dat de andere links niet werkenweet ik, de server is aan het verhuizen....dus alles staat nu her en der verspreid tot komende zaterdag.

Grtz Bruce
 
@Jean, danke schon lieverd....

@Sjoerd, in de dotcom patch gaat de zerro osc. wel aardig vreemde dingen doen. Ben nog steed erg blij met m'n modular.
 
waarom staan alle nummers als complete mp3 (128) op de site om te downloaden? Een flash player, is dat niet handiger. Kunnen de nummers beluisterd maar niet gedownload worden.

En in welke muziekstroming moet ik dit plaatsen? Ik dacht gelijk "is dit een soort van gabber acid?", flinke snelheid met lekker acid geluiden.
 
@David, dankjewel...hij staat ook erg goed op vinyl:)

@Gerrie:
We zetten ze erzo op zodat iedereen de muziek kan luisteren en downloaden op redelijke kwaliteit.....vind het niet erg als iemand de mp3 heeft.

Muziekstroming is tekno of acidcore.

Grtzzz Bruce
 
Geen dank......we zoeken uiteindelijk mensen die de plaat willen kopen en niet alleen de mp3 willen hebben:)

Oplage van 700 waarvan de helft al is verkocht via de distributie. Daarnaast nog enkele hele goede reviews.........

We moeten op het moment weg uit het pand waar we al 8 jaar zitten...dus iedereen die een plaat/platen koopt zorgt ervoor dat wij minder hoeven te sjouwen.

Dus mail me als je iets wilt, 3 platen voor 20:)

Groeten Bruce
 
Als je voor mij iig 1 achteruit wil leggen voordat ze allemaal weg zijn. wat verrot dat jullie weg moeten,
 
Als je hem nog wilt komen ophalen dan moet je wel deze komende week langs komen.
Geef me ff een gil via pm:)

Wie een plaat en een shirt neemt betaalt trouwens 15 euro's.
3 platen en een shirt is 30 euro's.

Alles is te beluisteren en te bekijken op onze site:

TDK-records


Grtzzz Bruce
 
Back
Top