SPOED: Jupiter 8 flight case te koop of te huur gevraagd

Status
Please reply by conversation.

the_duduman

Stamgast
Lid sinds
7 februari 2006
Berichten
185
Locatie
Amsterdam
Beste medeforummers: ik heb een Jupiter 8 gekocht op eBay die ik over 1,5 week ga ophalen in de VS. Ik heb hiervoor met spoed een Flight Case nodig.

Heeft iemand er een te koop of tips waar ik dit kan kopen of snel kan laten maken? :halleluja

Of heb je er anders een die je bereid bent te verhuren? Ik zit hoog dus indien ik niks kan kopen ben ik bereid hier 50 Euro huur voor te betalen. :{

Makkelijkste zou zijn omgeving Amsterdam.
 
Wat zijn de benodigde maten?

Komt bij mij over ca. 2 dagen een flightcase vrij, nl. (weet de maten niet zo uit m'n hoofd). Leiden is wel redelijk omgeving Amsterdam, toch? ;)
 
Bedankt voor de tips zover! :mega::biertje:8)

Minte: de maten zijn 48"(121,9 cm) x 28"(71,1 cm) x 12"(30,5)

Als je een passende beschikbaar hebt kom ik em waar ook in 't land ophalen!

PS. tip: KLM Flying Blue aanbieding - vlieg naar Washington of Chicago voor 25.000 punten en 230 Euro luchthavenbelasting!
 
Hmmm, mijn case is net iets meer dan 1m lang, dus dat gaat 'em niet worden... Maar ik heb nog een case: ik zal even kijken wat daar de maten van zijn. Die is overigens (voorlopig nog) niet te koop!
 
Meinte: Jammer idd, maar in elk geval bedankt voor het meedenken! :okdan:

Ik zal vanavond even afwachten en anders plaats ik morgen een spoedbestelling bij een van de winkels hierboven. :walker:
 
Jaja, ik weet dat het duur wordt. Heb het rekensommetje wel gemaakt.

Maar een bon van een particulier? Moet ik hem dat laten maken dan?
 
Of zet er in Amerika een europese/nederlandse stekker op al, en zeg dat je synth ging spelen voor je familie bruiloft. Anders kan je een paar honderd euro gaan dokken. (Als ze zo een grote flightcase zien komen ze er als vliegen op af :D )
 
Wat een ellende zeg... moet ik eerst de "originele roland stekker" :D eraf hakken... en dan toezien hoe die etters met hun vette handen aan mijn oude elektrische piano" zitten...en dan nog vragen moeten beantwoorden over auntie Bee's bruiloft??? :stupid

He maar ff ontopic, echt niemand een flightcase te koop / huur??
 
Op Synthwiki lees ik dat de afmetingen van de Jupiter 8 toch wat geringer zijn nl. 106,3 x 48,5 x 12 cm. Dat lijkt me ook geloofwaardiger. Dat betekent wel dat de kist van mijn JD 800 aan beide kanten een centimeter of drie, vier te klein is. Die had je anders wel mogen lenen, maar helaas....
 
Thanks Eric, ik heb de verkoper al gevraagd de aangegeven maten te bevestigen. Hij stelde 48x28x12" als de maten. Zal even afwachten...de tijd dringt wel zo... :(
 
Maar 71 cm breed en 30 cm hoog is wel gigantisch! Is er hier op Synthforum niet iemand die het even voor je kan opmeten? Je zal toch een goed passende kist moeten hebben. Als ie in een te grote kist kan schuiven kan ie evengoed nog beschadigen.
 
Ik heb er net een Roland catalogus uit 1982 op nageslagen:

een Jupiter 8 meet 106,3 x 48,5 x 12 cm.
(precies zoals Keyzer Eric ook zei)


goede reis !


Thanks Eric, ik heb de verkoper al gevraagd de aangegeven maten te bevestigen. Hij stelde 48x28x12" als de maten. Zal even afwachten...de tijd dringt wel zo... :(
 
Okee, en de verkoper heeft ook gereageerd - het waren indicatie maten voor de evt verzending (ugh!) :Z En bovenstaande zijn die maten idd.

Heeft iemand een zulke flightcase te koop of ten huur???
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top