[Trance] Mark S -- Horizontal Energy

Mark S

Nieuwkomer
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
23
He mensen!

Na een tijd inspiratieloos te zijn geweest, toch maar een nummertje gemaakt.

Artiest: Mark S
Titel: Horizontal Energy
Stijl: Trance
Duur: Was eerst 4.24 is nu 5.42
Gebruikt software: Reason 2
Gebruikte hardware: geen

Informatie:

Na een tijd van absoluut geen inspiratie en een ongeluk (in de haven gevallen Hahahaha) gehad te hebben (dus genoeg tijd om achter mijn comp te zitten), heb ik dit nummertje in elkaar gezet.

Hier de link:

http://www.myownmusic.de/w_download.php?songid=24900&start=yes

Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Feedback zou eigenlijk ook wel leuk zijn maar je mag ook gewoon alleen maar een cijfer ed. geven.

(Owh ja... en het einde gaat een beetje snel (afgeraffeld?) dus dat moet ik even gaan veranderen.)

Het bovenstaande is al opgelost, ik heb de plaat wat langer gemaakt en dingen toegevoegt en weggehaalt.

Groetjes Mark S

Iedereen fijne kerstdagen toegewenst en een gelukkig nieuwjaar!
 
Laatst gewijzigd:
klinkt toch netjes! goed hoor klinkt lekker helder en er gebeurt lekker veel mooie effecten

:okdan:
 
knap gemaakt. een beetje standaard maar zeker niet verkeerd . . .
Het nr. zou nog wel iets meer fantasie kunnen gebruiken. iets extra's laat ik maar zeggen. Maar de geluiden zijn wel bijzonder.
ok dan!
 
Ik had eigenlijk nog een vraagje, hoe vinden jullie de drums? geslaagt, of kan ik er nog iets aan veranderen?
Geef aub jullie mening jullie zouden me er zekerz mee kunnen helpen!

groetjes!
 
lekker nummertje, goed sfeer gehouden.
de drums klinken alle geluidjes wat !kort! echter kan dit ook bij je eigen stijltje passen.
het heeft de standaard opbouw en ideeen in zich die bij deze stijl al tig keer zijn gedaan:
of dat goed of verkeerd is is voor de A&R en labels te bepalen, ik verwacht dat ze er niet
warm voor zullen lopen, tenzij je een naam hebt ! :L

?????????? :confused:??????????? :confused:????????????????????????????
maar dat hoort wel bij dit soort trance
?????????? :confused:??????????? :confused:????????????????????????????

Sorry bambam ik kan niet zeggen dat t erbij hoort, maar dat t vaak wel zo gedaan wordt bij die trance!
Er zijn immers geen regels in hoe het hoort en niet hoort !!! Vraag maar aan bijv. de producer van tiesto enzo ! ! !
Dat is dus het verschil tussen de copycats en de real innovative people.
Ik denk/hoop dat je bedoelde dat t zo vaak wordt gedaan bij trance :D
 
Back
Top