[Trance] Mark S - ListeN!

Mark S

Nieuwkomer
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
23
Ik heb bij deze track geprobeerd om het in een wat oudere stijl van de Trance te produceren. Ik ben al een poosje niet op dit forum geweest, maar ik vind het erg interessant om hier weer eens rond te kijken! Ik ga dus denk ik wat vaker dit forum in de gaten houden.! maar goed, ik heb deze track in zo'n 6 a 7 uur gemaakt, en ik denk dat ik best een lekkere track in elkaar heb gezet. Wat denken jullie ervan? Ik heb hier een beetje de basis van de track neergezet en ik ga het dus ook wat uitgebreider en interessanter maken. Hiervoor heb ik jullie feedback nodig. Ik reken er op dat jullie wat nuttige informatie voor mij hebben, maar ik vind het niet erg als je gewoon neerzet wat je ervan vind! Mensen, een prettig weekend verder, en veel produce plezier!

De groeten van Mark van Tamelen, aka Mark S

Owh k*t! sorry ik was zo druk vanavond met weg gaan bij m'n computer! M'n vriendin en m'n beste vriend wouden gaan stappen, vandaar dat ik de link vergeten heb! sorry, maar hier is ie dan:

http://www.exploitation.nl/download/download.asp?tracknr=1181

Ik zou zeggen, geniet ervan en zeg me aub wat je er van vind, en of ik met deze stijl zou moeten door gaan, maar dan wat uitgebreider (ik denk zelf dat er nog wel wat bijmoet ookal valt mijn Reason 2.5 nu al uit dmv te weinig geheugen in m'n comp!) Ik hoor t wel, en ik hoop later nog wat tracks hier neer te zetten!

Groeten Mark aka Mark S
 
Laatst gewijzigd:
Ok mensen, ik heb de link nu neergezet, maar ik heb nog een andere link voor jullie als jullie dit beter vinden werken. Bij et vorige forum waar ik reageerde was het verboden om voor deze pagina directe links neer te zetten. Daarom geef ik een link naar mijn startpagina en dan kunnen jullie dmv naar beneden te scrollen de song aanklikken.
Hier is de link:

http://mark.myownmusic.de

(gewoon naar beneden scrollen en dan op Mark S - ListeN! klikken.. Instructies volgen daarna..)

Groetjes Mark S en een fijn weekend nog!
 
??? wat probeer je daarmee te zeggen dan? moby meets c64 of zoiets?
 
Ik ken c64 niet, en ik heb zelf niet echt het idee dat er moby influences in zitten. Maar ieder z'n eigen smaak he! He bedankt dat je je mening ff wou geven!
 
vanaf 4m50 gaat ie helemaal los!
klinkt best netjes moet ik zeggen.

naar mijn idee wat teveel laag...
maar poeh heej, doe ik je niet na :)
 
redelijk hoog sash gehalte vind ik, wel tof gedaan, maar neit mijn stijl en t geluid is niet "knapperig" genoeg vind ik
 
He jongens, echt super bedankt voor jullie reacties! Ik heb deze track niet zo ontzettend uitgebreid gemaakt, want ik heb altijd als ik iets produceer dat ik gelijk in een korte tijd iets in elkaar wil zetten. Ik heb namenlijk de ene dag ontzettend inspiratie voor een track, en dan als ik de volgende dag hem verder wil maken, dan lukt het gewoon niet.. Maar ik vind het tof dat jullie het in ieder geval geen troep vinden deze track! nogmaals thanX!
 
Back
Top