Studiomeubel

Keywizz

Stamgast
Lid sinds
29 oktober 2003
Berichten
190
Hoi,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een degelijk en ook mooi stuk studiomeubel. Er moet een 88 toetsen klavier op kunnen staan, een flatscreen monitor, ik moet ergens mijn desktopkast nog kwijt kunnen en mijn studiomonitoren moeten natuurlijk op een fatsoenlijke manier geplaatst worden. Eigenlijk een alles in 1 oplossing en het moet er ook nog een beetje gelikt (lees: mooi en niet van dat goedkoop uitziende hout) uitzien.

Argosy biedt mooie systemen maar ook aardig aan de prijs. Ik zag op musicstore.de ook een aantal studiomeubels voor een wat vriendelijker prijs. Iemand nog tips waar die dingen verkrijgbaar zijn?

Keywizz
 
Jep ik zag die al, maar dat zit weer in het buitenland. Wel erg mooie meubels ja.
 
ben zelf bezig met de studio opnieuw aan het inrichten, het meeste spul
komt van de Gamma :eureka:

Denk dat ik eind van de maand geheel klaar ben :okdan:

Kosten , ca 250 euro
 

Attachments

  • studio.jpg
    studio.jpg
    301,3 KB · Bekeken: 74
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    249,6 KB · Bekeken: 82
  • studio 3.jpg
    studio 3.jpg
    243,5 KB · Bekeken: 78
Laatst gewijzigd:
het zelfbouwen houd ik ook in mijn achterhoofd, maar liever niet. ;)

Ziet er trouwens niet verkeerd uit. Die stellage rechtsachterin (waar die zwarte met 88 toetsen staat) is toch 1 geheel of niet?
 
het zelfbouwen houd ik ook in mijn achterhoofd, maar liever niet. ;)

Ziet er trouwens niet verkeerd uit. Die stellage rechtsachterin (waar die zwarte met 88 toetsen staat) is toch 1 geheel of niet?


nee, dit is ook samengesteld uit allemaal onderdelen zoals tafelpoten die
keer je dan om en dan een plank erboven op :D

bijv http://www.allesvooruwkeuken.nl/images/dps/74-2402.jpg
 
cool man. Maar, Ik hou het toch bij een kant-en-klaar bouwpakket voor nu. :P
 
Ziet er dik uit!! Is dat ook te doen met 2 linkerhanden;) ?

Als je een dergelijke setup kant en klaar wil kopen, dan ben minstens het vijfvoudige kwijt. Die meubels op Musicstore.de vind ik daarbij ook nog eens zwaar onpraktisch.
 
Back
Top