• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse effektapparatuur Kurzweil, Roland, Ensoniq, Eventide

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
Wegens aankoop van een KSP8 even wat ruimte maken.

Roland SRV330
Midpriced reverb met prima sound. tevens hele fijne spatial effekten die via midi totaal 3D te sturen zijn.
-250euro

Kurzweil Rumour
Vetste reverb voor onder de 1000 euro, tevens vrijwel niet te krijgen tweedehands (iedereen die'm heeft houdt'm ;) ). Ook te gebruiken als analoog-digitaal converter. Enorme goede kwaliteit
-375euro

Kurzweil Mangler
Multi-FX versie van de Rumour, een soort van poor man's KSP8, veel effekten, supersimpel te editten. Uiteraard ook goed te gebruiken als A/D converter.
-375euro

Ensoniq DP2
De bekende multi-fx, klinkt fantastisch, edit iets lastiger maar de sound maakt alles goed.
-225euro

Boss SE50
De bekende multi-fx, altijd inzetbaar.
-80euro

Boss PH3
phaser pedaal met hele toffe mogelijkheden (o.a. oneindig omhooggaande phaser, CV/voetpedaal input). check die site waar allerlei phasers worden getest, hij heeft een hele fijne sound en doet niet onder voor vintage phasers.
-80euro

Bovenstaande in perfekte ZGAN staat (minus paar krasjes op de SE50).

Quadraverb
Fijne gritty sound, helaas is de display slechts half afleesbaar dus lastig editten. Wel degelijk bruikbaar voor mensen die'm een beetje kennen en op gehoor durven editten. ;)
-40 euro

Eventide Digital Delay
Waarschijnlijk een van de eerste digital delays ooit. heeft ook een pitch shifter dus makkelijk te gebruiken voor pitch shift sweeps. komt inclusief custom XLR to jack kabels (4 stuks).
Helaas is de input sektie niet geheel in orde, overstuurd nogal snel. Ondanks dat zeker bruikbaar en ook een erg mooie bak om in je rack te hebben hangen.
-80euro
 
Even een nieuwe samenvatting met toevoeging, nu ook de Ensoniq DP/Pro te koop.

Ensoniq DP/Pro
Eigenlijk wil ik'm niet kwijt, je weet niet wat je hoort, zo'n dikke sound voor zo weinig geld, echt eventide-waardig maar ik weet gewoon dat ik er weinig aan toe kom om'm te gebruiken als ik lekker aan de gang ga met die KSP8 remote. Vandaar ook maar in de verkoop. Alleen al de moeite waard als je'm via de interne routing op zichzelf laat feedbacken; soundscape galore!
Zojuist voorzien van nieuwe batterij(-houder). Inclusief alle mogelijke manuals.
-325euro

Roland SRV330
Midpriced reverb met prima sound. tevens hele fijne spatial effekten die via midi totaal 3D te sturen zijn.
-250euro

Ensoniq DP2
De bekende multi-fx, klinkt fantastisch, edit iets lastiger maar de sound maakt alles goed.
-225euro

Boss SE50
De bekende multi-fx, altijd inzetbaar.
-80euro

Boss PH3
phaser pedaal met hele toffe mogelijkheden (o.a. oneindig omhooggaande phaser, CV/voetpedaal input). check die site waar allerlei phasers worden getest, hij heeft een hele fijne sound en doet niet onder voor vintage phasers.
-80euro

Bovenstaande in perfekte ZGAN staat (minus paar krasjes op de SE50).

Quadraverb
Fijne gritty sound, helaas is de display slechts half afleesbaar dus lastig editten. Wel degelijk bruikbaar voor mensen die'm een beetje kennen en op gehoor durven editten. ;)
-40 euro
 
Blijkbaar zijn er toch wat foto's nodig om mensen lekker te maken dus bij deze. Helaas niet van mezelf want heb even geen tijd om de boel uit m'n racks te schroeven en trouwens toch een slechte kwaliteit camera.
Nogmaals voor alle duidelijkheid; SRV330, PH3 (half jaar oud), DP/2 en DP/Pro zien er uit als nieuw, geen krasje te bekennen!

Tevens wil ik nog even kwijt dat dit effekten zijn die in de loop van de jaren hier zijn blijven staan na lang uitproberen van allerlei ander spul (TC, Lexicon, Yamaha, Sony, noem maar op, heb zowat alles gehad wat onder de 1000 euro te koop is). Het zijn zeg maar overlevers en dat is niet voor niks aangezien dit topspul is waar nieuwe goedkope bakken echt niet aan kunnen tippen.
 

Attachments

  • dppro.jpg
    dppro.jpg
    13,8 KB · Bekeken: 81
  • dp2.jpg
    dp2.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 84
  • SRV-330.jpg
    SRV-330.jpg
    7,8 KB · Bekeken: 82
  • PH3-f291dd6eab85590638edeef61eb94bb9.jpg
    PH3-f291dd6eab85590638edeef61eb94bb9.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 81
Misschien niet geheel duidelijk maar bovenstaande prijzen zijn richtprijzen dus bieden is geen probleem. evt. zelfs ruilen hoewel ik echt niet meer weet waar ik nog interesse in heb maar verras me maar.
 
Ensoniqs gereserveerd.

SE50 heb ik ook nog een rack bij waar 2 half19"bakkies inkunnen.

Roland SRV330
Midpriced reverb met prima sound. tevens hele fijne spatial effekten die via midi totaal 3D te sturen zijn.
-250euro

Boss SE50
De bekende multi-fx, altijd inzetbaar.
-80euro

Boss PH3
phaser pedaal met hele toffe mogelijkheden (o.a. oneindig omhooggaande phaser, CV/voetpedaal input). check die site waar allerlei phasers worden getest, hij heeft een hele fijne sound en doet niet onder voor vintage phasers.
-80euro

Bovenstaande in perfekte ZGAN staat (minus paar krasjes op de SE50).

Quadraverb
Fijne gritty sound, helaas is de display slechts half afleesbaar dus lastig editten. Wel degelijk bruikbaar voor mensen die'm een beetje kennen en op gehoor durven editten.
-40 euro
 
SE50 en quadra ook min of meer verkocht, blijft over:


Roland SRV330
Midpriced reverb met prima sound. tevens hele fijne spatial effekten die via midi totaal 3D te sturen zijn.
-250euro

Boss PH3
phaser pedaal met hele toffe mogelijkheden (o.a. oneindig omhooggaande phaser, CV/voetpedaal input). check die site waar allerlei phasers worden getest, hij heeft een hele fijne sound en doet niet onder voor vintage phasers.
-80euro

Oja... SE50 rack staat er nog. 20 euro of ruilen voor wat kabels ofzo.
 
Nog even vergeten hier de voorbeelden van de PH3 sound. Vergelijk het maar met andere voorbeelden op die site, klinkt misschien niet exakt gelijk aan, maar doet echt niet onder voor bijv. de beroemde Mutron phaser. En dan hebben ze om het gelijk te houden nogeeneens een voorbeeld staan van de eeuwig omhoog en omlaaggaande phaser die eropzit. Schopt echt kont dit pedaaltje!
 
Roland SRV330
Midpriced reverb met prima sound. tevens hele fijne spatial effekten die via midi totaal 3D te sturen zijn.
-250euro

Boss PH3
phaser pedaal met hele toffe mogelijkheden (o.a. oneindig omhooggaande phaser, CV/voetpedaal input). check die site waar allerlei phasers worden getest, hij heeft een hele fijne sound en doet niet onder voor vintage phasers.
-80euro

bieden mag. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top