ableton 5.0 in vista &^*&#%^@**!!! HELP!!

slickerik

phonologic
Lid sinds
7 juli 2007
Berichten
13
Locatie
eindhoven
Ben sinds gister de trotse eigenaar van een sony vaio laptop dual core 1 ghz processor 2 gig ram en alles wat nodig is om van deze aanwinst mijn nieuwe mobiele studiotje te maken.

Ten opzichte van de pc die ik eerst gebruikte ben ik er vet op vooruit gegaan maar toch loopt ableton niet soepel. Rewire hem met reason 4.0 wat een eitje moet zijn. Maar dan begint het ding te pruttelen als een dolle en begint de audio te haperen als ik alleen al sidescroll. Overigens ook als ik reason niet open heb.

Heeft iemand hier ervaring mee en hier een oplossing voor gevonden binnen vista??

Alvast bedankt!

Gr Rick
 
gna.... Vaio's...Vista en Ableton... :(
momenteel staat de mijne bij forumlid Diet om goed geinstalled te worden.

Mssn dat Diet je verder kan helpen.
 
Laatst gewijzigd:
Ik hoop dat je geen hardware problemen krijgt. Laatste tijd veel problemen met vaio's ;)
 
re

re

Ik ga er vanuit dat het gewoon een degelijk ding is voor die prijs en sony als maker. Al mijn drivers werken gewoon (midicontrollers ext geluidskaart ) De software ook. Van reason 4.0 kan ik nu een boel vragen. Dat trekt die processor goed alleen bij ableton schommelt het cpu gebruik letterlijk tussen de 7 en 1058%.
Zelfs als hij niet speelt.


Iemand een idee of het makkelijk is om een registration key te krijgen voor xp zodat ik dat installeer ipv vista.. Is wel laatste wat ik wil eigenlijk ivm verlies vna functies laptop.. maarja bij xp weet ik dat alles gesmeerd werkt...
 
Back
Top