• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sample cd's Future Music magazine (alle jaargangen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nosferius

Ingeburgerd
Lid sinds
4 februari 2004
Berichten
47
Locatie
Alphen aan den Rijn
Hoi Allen,

In de grote schoonmaak die je af en toe wel eens hebt ben ik jaargangen aan Future Music cd's met tracks, samples, demo's etc. tegengekomen.

Nu kan ik de inlays in de vuilbak gooien, met de cd's gaan frisbee'en en de hoesjes hergebruiken voor vers gebrande cdr's maar liever maak ik hier iemand blij mee die er direct wat aan heeft.

Dus mocht je hierin geïnteresseerd zijn, stuur me een berichtje en doe me er een leuk presentje voor in de aanbieding en zijn we allebei geholpen.

Ik bewaar ze tot net tot oud en nieuw, als ze dan nog niet weg zijn dan zal ik bovengenoemde tot uitvoer brengen :P.
 
De cd's zet ik even op gereserveerd, ze zijn nog niet definitief weg maar grote kans op, zodra ze dat zijn dan zal ik dat ook laten weten middels een lockje icoon.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top