• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Nova tabletop/Roland EM10 te koop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
De Nova staat hier nog maar een maand of twee, ben er zeer tevreden over zelfs, de geluiden die het beestje maakt zijn echt stukken beter dan wat uit bv mn Microkorg komt. Toch knaagt het aan me omdat ik het toestel eigenlijk té weinig gebruik en omdat ik bovendien maar 10% van de mogelijkheden benut...

In zeer goede staat, inclusief rackoren, originele doos, adapter en handleiding.

Te koop voor €350,- of het beste bod natuurlijk.

De Roland EM10 is een keyboard met alle standaard Roland geluiden, aanslaggevoelig klavier (ik dacht 61 toetsen), audio out (2x), midi in en uit. Ik kreeg het ooit voor mn 18de verjaardag, en ben er altijd zeer tevreden over geweest. Nu ik andere speeltjes heb gebruik ik het eigenlijk nooit meer. Is perfect inzetbaar als masterkeyboard met interne geluiden of als beginnerkeyboard.

In zeer goede staat, enkel wat stoffig, maar alles werkt uitstekend. Inclusief handleiding, originele adapter en doos.

Te koop voor €175,- of beste bod.


Af te halen in Gent, verzending is ook mogelijk (op verantwoordelijkheid/kosten van de koper).


De enige ruil waar ik in geïnteresseerd ben is een MPC.
 
DSC_0026.jpg


DSC_0028.jpg


DSC_0020.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top