[Den Haag] Darkforcefeest - 21 december 2002 - Techno

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Aanstaande zaterdag is het weer tijd voor een Darkforcefeest!

Bij dit feest zal de nadruk op techno liggen. Vincent de Wit & Carlos Rios (Audio Assault) zullen een pompende liveset geven. Bas M (Audio Assault) ook bekend van Exposure of Sound zal voorafgaand de zaal gek maken met een vette opzwepende diepe technoset zoals we dat van hem gewend zijn. Izmar (Line, Darkforce) zal de zaal opwarmen met een knetterde acidtechnoset. Darkforce resident Joost G zal het feest weer afknallen met zijn mix van acidtechno, acid, tekno en techno.

Dit belooft weer een vet en gezellig feestje te worden aanstaande zaterdag van 23.00 tot 05.00 @ Bazart. De schade bedraagt 7 Euro en nachtbussen zullen wederom eenmaal in het uur je ook snachts tussen de Bazart en het CS kunnen vervoeren. (zie bijgevoegde flyer)

large13.jpg


Voor de TeKnoheads niet getreurd met dit feest waarbij de nadruk op techno ligt want ergens in de komende 8 weken staat er ook weer een freeparty op de planning. Dit zal wederom plaatsvinden in collaberatie met de Teknoafdeling van Mistik. Tekno en Industrial/Noise zullen de hoofdnoot van de freeparty op een uiterst vette locatie vormen. Info zal op de avond zelf via deze mailinglijst worden verspreid. (Foto's van de vorige freeparty zijn te vinden op www.darkforce.nl)

We hopen jullie zaterdag te zien!

Darkforce
www.darkforce.nl
darkforce@acid.nl
 
jippie ik ga ook !

wie nog meer ?
 
Ik ben er als het goed is ook.

Als mijn hoofdpijn maar over is....
 
Ik heb wel mijn wilde haren verloren, dus hopelijk herkennen jullie mij nog..
 
Vos liest toch zn haren maar niet zn streken :)
btw ik kom niet ben knetter gaar dus iedereen veel plezier
 
Het was uiteraard weer erg relax.

Alles ging eigenlijk lekker. Ik miste wat Roland invloeden (er staat immers een 909 op de flyer), maar verder was het erg leuk. Ook een leuke m/v verhouding een keertje. Anders als normaal.
 
Back
Top